خبرنگاران چاپ ارباب حلقه ها با تصویرگری های دیده نشده از نویسنده

به گزارش مجله هدیه، تهران- خبرنگاران- نسخه جدید ارباب حلقه ها برای اولین بار با نقاشی و تصویرگری های جی. آر. آر. تالکین، خالق این دنیای فانتزی، به بازار کتاب می آید.

خبرنگاران چاپ ارباب حلقه ها با تصویرگری های دیده نشده از نویسنده

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران از خبرگزاری آسوشیتدپرس، انتشارات هاتون میفلین هارکورت از انتشار نسخه جدیدی از سه گانه پرطرفدار ارباب حلقه ها اطلاع داد که در آن برای اولین بار از دهه 50 میلادی تا به امروز، تصویرگری های نویسنده اصلی نیز به صفحات داستان اضافه می گردد. این نسخه موردانتظار 19 اکتبر امسال میلادی (27 مهر 1400) به بازار خواهد آمد.

به گفته دب برودی ناشر و معاون اجرایی انتشارات هاتون میفلین هارکورت، هواداران آثار تالکین با تصویرگری های وی در رمان هابیت آشنایی دارند و نقاشی های وی برای مجموعه ارباب حلقه ها نیز در سال 2018 در نیویورک، پاریس و آکسفورد انگلیس به نمایش گذاشته شده بود.

برودی می گوید: این نویسنده انگلیسی شخصیت متواضعی داشت و استعداد هنری آشکار و نادری که بدون هیچگونه کلاس و آموزشی از خود نشان می داد را کوچک می شمرد. این تواضع باعث شد آثار هنری این نویسنده در دوران حیاتش کمتر دیده شوند.

مجموعه داستانی ارباب حلقه ها شامل رمان های یاران حلقه (1954)، دو برج (1954) و بازگشت پادشاه (1955) به قلم جی. آر. آر. تالکین از پرفروش ترین آثار فانتزی تاریخ هستند. این مجموعه بعدها به یک سه گانه سینمایی پرفروش به کارگردانی پیتر جکسون تبدیل و روزبه روز بر تعداد هوادارانش افزوده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1588

به "خبرنگاران چاپ ارباب حلقه ها با تصویرگری های دیده نشده از نویسنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چاپ ارباب حلقه ها با تصویرگری های دیده نشده از نویسنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید