خبرنگاران نماینده مجلس: برای حل مسائل کلان مازندران وحدت رویه شکل گرفت

به گزارش مجله هدیه، ساری - خبرنگاران - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در حال حاضر برای حل مسائل مازندران در حوزه آب شرب ، پسماند و حمل و نقل وحدت رویه خوبی وجود دارد.

خبرنگاران نماینده مجلس: برای حل مسائل کلان مازندران وحدت رویه شکل گرفت

دکتر علی کریمی فیروزجایی روز پنجشنبه در نشست خبری در بابل بیان نمود: بخشی نگری برای توسعه استان به هیچ عنوان اثر گذار نخواهد بود و برای حل مسائل باید این وحدت رویه شکل گرفته و حفظ شود و رسانه ها هم در این راستا یاری کار باشند.

نماینده مردم بابل و رییس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تحریم و کرونا مسائلی را برای مردم بوجود آورده است که مجلس یازدهم مصمم استه در این بخش در راستای رفع مسائل مردم گام بردارد.

وی گفت: با شکل گیری کمیسیون های مجلس که در هفته گذشته شکل گرفت به لحاظ آیین نامه ای مجلس بهتر می تواند در این بخش ورود یابد و برای حل مشکلا کشور در حوزه اقتصاد و فرهنگ یاری کار باشد.

وی گفت: در این مقطع اختلاف افکنی خیانت به نظام است و همه باید تلاش کنیم تا برای توسعه و رشد استان مازندران گام های مثبت برداریم.

تامین آب شرب اولویت اول شهرستان بابل

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در این روزها بسیاری از شهروندان و ساکنان جنوب بابل با کمبود شدید آب شرب روبرو هستند که این امر تامین آب شرب این شهرستان به عنوان یک ضرورت فوری برای همه مدیران و مسئولان می باشد.

کریمی اضافه نمود: خوشبختانه تکمیل تصفیه خانه شهرهای گروه الف شتاب گرفته است اما باید با بهره گیری از تمامی امکانات استان برای تامین اعتبارات اختصاصی تلاش کنیم تا هر چه زودتر با افتتاح این طرح حیاتی ضمن رفع مشکل آب شرب شهرهای گروه الف، بابلی ها نیز از این طرح بهره مند شوند.

مجلس در مبارزه با فساد یاری کار دیگر قواست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس نیز که در این نشست مشترک حضور داشت؛ بیان نمود: مجلس آمادگی کامل دارد تا با وضع قوانین سخت گیرانه و همچنین نظارت دقیق یاری کار دستگاه قضایی باشد.

محمد مهدی سعادتی بیان نمود: مجلس یازدهم آمادگی کامل دارد تا در مبارزه با فساد دولت را یاری کند تا هر چه زودتر این پدیده اپیدمی در کشور ریشه کن شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم فساد عده ای در کشور مردم را مایوس کند و در مبارزه با این امر باید جدیت داشته باشیم.

وی اضافه نمود: مجلس ضمن انجام وظایف ذاتی خود در راستای عدالت محوری، رفع مسائل اقتصادی کشور و معیشت مردم در حوزه فرهنگ هم دغدغه دارد و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کند.

شهرستان 536 هزار نفری بابل دارای دو کرسی در مجلس شورای اسلامی می باشد که سردار محمد مهدی سعادتی و علی کریمی فیروزجایی صاحبان این دو کرسی در مجلس یازدهم از حوزه بابل می باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1139

به "خبرنگاران نماینده مجلس: برای حل مسائل کلان مازندران وحدت رویه شکل گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: برای حل مسائل کلان مازندران وحدت رویه شکل گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید