تور پوکت: قیمت تور پوکت 1401 ، سفر مقرون به صرفه به تایلند

به گزارش مجله هدیه، تور پوکت را می توان گزینه ای مجذوب کننده برای مسافرانی دانست که در سفر در پی آرامش، تفریحات متنوع و اقامتی لوکس هستند، اما سفر به این جزیره همواره سرسبز آسیایی چقدر هزینه دارد و آیا می توان آن را جز تورهای مقرون به صرفه تایلند به شمار آورد؟ مطلب قیمت تور پوکت هزینه های سفر به جزیره از قیمت بلیط هواپیما تا هزینه حمل و نقل و حتی تفریحات را آنالیز و به این سؤال پاسخ می دهد.

تور پوکت: قیمت تور پوکت 1401 ، سفر مقرون به صرفه به تایلند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

پوکت به واسطه سواحل زیبا، منظره ها طبیعی سحرانگیز، تفریحات آبی متنوع و جزایر کوچک و بزرگی که دارد توانسته به شهرتی جهانی دست پیدا نموده و به یکی از مقاصد پرطرفدار تبدیل گردد. در اینجا می خواهیم با نگاهی به قیمت تور پوکت بدانیم که برای سفر به این جزیره رؤیایی به چه میزان بودجه احتیاج داریم؟

قیمت بلیط هواپیما پوکت

بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از پروازهایی که در جهت تهران به پوکت فعال بودند محدود شد در حال حاضر دو هواپیمایی قطر و امارات را می توان برترین ایرلاین های فعال در این جهت دانست که با یک توقف در دوحه یا دبی مسافران را به پوکت می رسانند. قیمت بلیط هواپیما در به روز و ساعت پروازی بستگی دارد اما می توان در مجموع حدود 30 میلیون تومان را می توان برای هزینه بلیط در نظر گرفت. مبلغ اعلام شده با توجه به شرایط ممکن است بیشتر یا کمتر محاسبه گردد. نکته قابل توجه اینکه در حال حاضر هیچ پروازی به صورت مستقیم و بدون توقف به پوکت انجام نمی گردد، بعلاوه مسافران تنها در صورت داشتن کارت واکسن و ارائه تست منفی کرونا می توانند برای خرید بلیط هواپیما اقدام و به پوکت سفر نمایند.

هزینه رزرو هتل در پوکت

در مطلب قیمت تور پوکت هزینه رزرو هتل را آنالیز می کنیم. مسافران جزیره می توانند با توجه به بودجه ای که دراند یکی از هتل های 3، 4 یا 5 ستاره را برای اقامت خود انتخاب نمایند. پوکت به داشتن هتل های متنوع و لوکس در سراسر تایلند معروف است. البته برای داشتن اقامتی ایده آل و به صرفه پیشنهاد می کنیم از هتل های 3 ستاره چشم پوشی و هتل های 4 ستاره را انتخاب کنید. هزینه 7 شب اقامت در هتل های 4 ستاره همراه با امکانانی مانند صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی 50 هزار یورویی با پوشش کرونا و البته حدود 500 دلار می باشد. این هزینه برای هتل های 5 ستاره حدود 670 دلار به بالا محاسبه می گردد.

هزینه حمل و نقل عمومی در پوکت

شما می توانید برای حمل و نقل در پوکت از اتوبوس، تاکسی و یا ماشین اجاره ای بهره ببرید. هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در پوکت خیلی گران نیست. واحد پول تایلند بات بوده و معمولاً کرایه تاکسی با همین واحد پولی پرداخت می گردد. هزینه اتوبوس در این کشور حدود 80 الی 140 بات است و این هزینه برای تاکسی به حداقل 200 بات افزایش پیدا می نماید. هزینه اجاره ماشین در این جزیره حدود 1000 بات در روز است. بیشتر گردشگران برای راحتی و البته حفظ امنیت از تاکسی برای رفت و آمد استفاده می نمایند. تاکسی های پوکت با آرم مخصوص معین شده و به راحتی در دسترس هستند. بعلاوه می توانید از بخش پذیرش هتل بخواهید تا برایتان تاکسی خصوصی درخواست دهد.

هزینه غذا در پوکت

خورد و خوراک بخش مهمی از هزینه های تور پوکت را به خود اختصاص می دهد. سرویس هتل های جزیره تنها صبحانه را شامل می گردد از این رو گردشگران بایستی سایر وعده های غذایی را در رستوران سرو نمایند. رستوران های جزیره پوکت بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای بین المللی را در منوی خود دارند. هزینه یک وعده غذا در رستوران مقرون به صرفه پوکت حدود 60 بات، در رستوران های لوکس 300 بات به بالا و هزینه یک وعده مک دونالد حدود 200 بات می باشد. علاوه بر این غذاهای مجذوب کننده خیابانی با قیمتی کمتر از دیگر گزینه های هستند که می توانید برای وعده غذایی خود انتخاب کنید. یادآور می شویم که برای آشامیدن آب بایستی از بطری های آب معدنی بهره ببرید. هزینه خرید یک بطری آب معدنی حدود 13 بات است.

هزینه تفریحات در پوکت

پوکت در زمینه تفریحات نیز سنگ تمام گذاشته است. بعضی از این تفریحات هزینه بر و بعضی دیگر نیز به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرند. به عنوان مثال شما برای قدم زدن در ساحل احتیاجی به پرداخت هزینه ندارید اما در صورت استفاده از جایگاه های آفتابی ضروری است که مبلغ اجاره جایگاه را پرداخت کنید. بازدید از جزایر فی فی و جیمز باند نیز رایگان است اما برای ریدن به جزیره بایستی از قایق استفاده نموده و بابت آن کرایه پرداخت کنید. استفاده از تفریحات آبی مانند موج سواری، غواصی، قایق سواری و غیره احتیاج به تهیه بلیط دارند. در مجموع اینکه چقدر از بودجه تان را به تفریحات پوکت اختصاص دهید کاملاً به انتخاب خودتان بستگی دارد.

قیمت تور پوکت 1401

بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، حمل و نقل عمومی، خورد و خوراک و تفریحات در مجموع قیمت تور پوکت را معین می نمایند. بخشی از این هزینه ها مانند بلیط هواپیما و هتل از پیش معین و بعضی دیگر نیز مانند حمل و نقل و یا خورد و خوراک کاملاً به سلیقه و انتخاب گردشگران بستگی دارد؛ اما در حالت کلی می توان گفت که قیمت تو ر پوکت در حال حاضر از حدود 39,000,000 آغاز و هر مسافر برای مخارج روزانه خود بایستی حداقل 150 دلار را در نظر بگیرد. جهت رزرو تور پوکت می توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در تماس باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2092

به "تور پوکت: قیمت تور پوکت 1401 ، سفر مقرون به صرفه به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پوکت: قیمت تور پوکت 1401 ، سفر مقرون به صرفه به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید