حضور تماشاگران در استادیوم ها؟ حداقل تا بهمن عملی نمی گردد

به گزارش مجله هدیه، حضور تماشاگران در استادیوم ها حداقل تا چند ماه آینده اتفاق نخواهد افتاد.

حضور تماشاگران در استادیوم ها؟ حداقل تا بهمن عملی نمی گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ویروس لعنتی کرونا نه تنها باعث شد که هفته های پایانی لیگ نوزدهم بدون حضور تماشاگران برگزار گردد بلکه موج سوم این ویروس که هر روز قربانیان زیادی می گیرد باعث شده که لیگ بیستم به احتمال زیاد تا نیم فصل، بدون حضور تماشاگران و در استادیوم های خالی از تماشاگر برگزار گردد.

این خبری است که سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به روزنامه ایران داده و گفته است: فعلاً مجوز حضور تماشاگران را نداریم و این موضوع به مدیریت بهداشت کشور بستگی دارد. البته پیگیر این موضوع هستیم و باید ستاد مبارزه با کرونا و ایفمارک که در مورد این موضوع تصمیم گیرنده هستند، مجوز صادر نمایند. مسئولان فدراسیون فوتبال عضو این ستاد هستند و من هم در جلسات این ستاد حضور دارم. موضوع حضور طرفداران در استادیوم ها تا بهمن و اسفندماه منتفی است و باید ببینیم پس از آن چه اتفاقی می افتد.

لیگ برتر در حالی تا چند ماه آینده بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد که در بعضی کشور های اروپایی، بخشی از ظرفیت سکو ها به طرفداران اختصاص داده شده و آن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند به استادیوم بروند.

اینکه ممکن است در لیگ برتر هم شاهد چنین اتفاقی باشیم، موضوعی است که مهدی امید چندانی به عملی شدنش ندارد: همه در سازمان لیگ و فدراسیون به دنبال راهکاری هستند که بازی ها با تماشاگر باشد، چون بدون حضور آن ها فوتبال لطفی ندارد. اما فعلاً شرایط همان چیزی است که عرض کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1302

به "حضور تماشاگران در استادیوم ها؟ حداقل تا بهمن عملی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تماشاگران در استادیوم ها؟ حداقل تا بهمن عملی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید