جلیقه روباتیک آمازون برای حفاظت از کارمندان رونمایی شد ، دارای سنسورهای هوشمند ، کاهش خسارت های جانی محیط کار

به گزارش مجله هدیه، طی سال گذشته آمازون برای ایمنی کارمندان بخش انبار خود از تکنیک های متعددی یاری گرفته و یکی از این تکنولوژی های جدید که اخیرا رونمایی شده جلیقه روباتیک است.

جلیقه روباتیک آمازون برای حفاظت از کارمندان رونمایی شد ، دارای سنسورهای هوشمند ، کاهش خسارت های جانی محیط کار

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جلیقه های روباتیک ترکیبی از کمربند و استین های الکترونیک هستند که به شیوه ای طراحی شده اند که زا جان کارکندان حفاظت نمایند.

این جلیقه ها به شکلی طراحی شده اند که ایمنی کارگران را در هنگام احتیاج به وارد شدن به فضاهای پر خطر حفظ نمایند. سنسورهای تعبیه شده در این جلیقه روباتیک آمازون به کارگر هشدار می دهد که خطر در کمین است و برای جلوگیری از برخورد با موانع به کاربر اخطار کاهش سرعت می دهد.

برد پورتر رئیس بخش روباتیک آمازون می گوید: همه سیستم های روباتیک ما از چندین سیستم ایمنی برای پیشگیری از برخورد با موانع فیزیکی برای ورود، کنترل فرایندها و هماهنگی با سیستم های جانبی استفاده می نمایند.آنچه که جلیقه برای کارگران در نظر دارد ترکیبی است از شناسایی موانع، مسیریابی قوی و برنامه ریزی برای عملیات های بارگیری و باربری در انبارهای آمازون.

جالب است که این روزها ایمنی مرتبط با تعاملات انسان و روبات در محل کار نیز به یک نگرانی عمده تبدیل شده است. بعضی از مطالعات نشان می دهد که بسیاری از حوادث روباتیک در شرایط عملیاتی غیر معمول مانند برنامه نویسی، تعمیر و نگهداری، آزمایش، راه اندازی و یا تنظیم روبات ها رخ می دهند. با این وجود آمازون از روبات ها برای کاهش مخاطرات یاری گرفته است.

در ماه دسامبر، دوازده نفر از کارکنان انبارهای آمازون در یک حادثه مرتبط با مواد منفجره مجروح شدند و به بیمارستان فرستاده شدند. بنابراین به نظر می رسد حضور روبات ها در محل کار برای پیشگیری از حوادث مفید است.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 126

به "جلیقه روباتیک آمازون برای حفاظت از کارمندان رونمایی شد ، دارای سنسورهای هوشمند ، کاهش خسارت های جانی محیط کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلیقه روباتیک آمازون برای حفاظت از کارمندان رونمایی شد ، دارای سنسورهای هوشمند ، کاهش خسارت های جانی محیط کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید