جشن امضای کتاب ادموند برگزار می گردد

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، جشن امضای کتاب ادموند نوشته آمنه پازکی به میزبانی کتابشهر ایران برگزار خواهد شد.

جشن امضای کتاب ادموند برگزار می گردد

در این مراسم که آمنه پازکی، نویسنده کتاب ادموند و جمعی از اهالی کتاب حضور دارند، علاقه مندان نیز می توانند برای حضور در مراسم جشن امضای این کتاب به کتابشهر ایران شعبه بهارستان روبه روی بیمارستان طرفه مراجعه نمایند.

شخصیت اصلی این کتاب شخصی ادموند پارکر، جوانی مسیحی از خانواده ای بسیار معروف و سرشناس انگلیسی، دکترای رشته حقوق و از دانشجویان نخبه است. رویاهای وحشتناکی گاه گاه به سراغش می آید که معنی آن ها را نمی فهمد، گاهی اوقات احساس می نماید عیسی مسیح(ع) در آن خواب ها برای نجاتش می آید، پس بر آن می گردد که به جستجوی حقیقت آن ها بپردازد اما کسی نمی تواند کمکش کند تا اینکه دست سرنوشت او را به سویی سوق می دهد و ادموند در مسیر سختی برای یافتن حقیقت واقع می گردد.

در مسیر سخت رسیدن به حقیقت، دختر جوان مسلمانی سر راهش قرار می گیرد که برای او نشانه ای می گردد از جانب خداوند، نشانه ای حاکی از عشق عمیق و پیوند قلبی او به اسلام، پس تصمیم به ازدواج با ملیکا و مشرف شدن به دین اسلام می گیرد که همین مسئله سرآغاز بزرگ ترین دردسر زندگی اش می گردد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، این کتاب به همت انتشارات شهر کتابخون و در دوجلد منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2262

به "جشن امضای کتاب ادموند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن امضای کتاب ادموند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید