جاستین بیبر از اجرا در چین منع شد

به گزارش مجله هدیه، جاستین بیبر ستاره موسیقی پاپ کانادایی و نوازنده ای که هواداران زیادی دارد قرار است بزرگ ترین نمایش ها را در تابستان سال جاری داشته باشد. میلیون ها دلار و هواداران زیادی که از سراسر جهان به انتظار کنسرت های او نشسته اند. اما از آنجا که چین او را از اجرا در کشورش منع نموده است جاستین نمی تواند هیچ اجرایی در این کشور داشته باشد.

جاستین بیبر از اجرا در چین منع شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

این ستاره معروف و جنجالی خیلی قبل ترها هم به دلیل بعضی رفتارهای ناپسندش به دردسر افتاده است. مثل تف کردن روی هوادارانش، پرتاب کردن تخم مرغ به خانه همسایه، رانندگی با جواز معلق، شرکت در مسابقه اتومبیل رانی در حال مستی و خیلی موارد دیگر… همه می دانیم که هر کسی به این خواننده معروف علاقه ندارد و به همین دلایل مقامات چین او را از اجرا در کشور منع نموده اند.

پکن در بیانیه ای در سایت خود شرح داده است که چرا به این خواننده کانادایی اجازه اجرا در کشورش را نمی دهد.

جاستین بیبر خواننده خوش ذوقی است اما یک هنرمند جنجالی نیز هم هست. تا جایی که ما می دانیم او هم در زندگی اجتماعی و هم در اجراهای خود رفتارهای ناپسندی از خود نشان داده است که باعث گله و ناخشنودی عموم مردم شده است.

این بیانیه به این معنی نیست که به طور کامل از او رو برگردانده اند. زیرا مقامات چین افزوده اند: ما امیدواریم جاستین بتواند همچنان که بزرگ تر می گردد در رفتارش تغییراتی ایجاد کند تا دوباره مورد توجه و علاقه عموم قرار بگیرد.

جاستین بیبر آخرین بار در سال 2013 به چین سفر کرد و همانطور که برنامه ریزی شده قرار است سال جاری در اندونزی، ژاپن، فیلیپین، سنگاپور و هنگ کنگ هم اجرای کنسرت داشته باشد اما هوادارانش در چین کنسرت او را از دست دادند.

نظر شما درباره این بیانیه چین چیست؟ آیا چین حق چنین کاری را داشت و آیا جاستین دوباره اجازه اجرا در این کشور را به دست خواهد آورد؟ تقصیر هواداران چینی جاستین چیست؟

منبع: بدونیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 439

به "جاستین بیبر از اجرا در چین منع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاستین بیبر از اجرا در چین منع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید