توکیو یکی از برترین شهرهای جهان برای خرید است

به گزارش مجله هدیه، بیتوته/ براساس آخرین اخبار بدست آمده و گزارشات منتشر شده، توکیو یکی از برترین شهرهای جهان برای خرید است.

توکیو یکی از برترین شهرهای جهان برای خرید است
بیشتر بخوانیدسفر به توکیو | بهترین جاذبه های گردشگری مرکز ژاپن

در توکیو هر نوع بازاری که بخواهید، از فروشگاه های بزرگ لوازم الکترونیک گرفته تا برندهای مقرون به صرفه و گران مد را می توانید پیدا کنید. البته باید در نظر داشته باشید که با یکبار سفر به این شهر زیبا نمی توانید زبان عجیب آنها را یاد بگیرید و با فروشنده ها سر قیمت چانه بزنید. بنابراین، بهتر است پیش از سفر به آنجا، برای خود معین کنید دقیقا در پی چه هستید. اگر در پی مراکز فروش محصولات صنعت مد هستید، باید در پی تابلوی Ginza بگردید.

در این محدوده، برندهایی همانند شانل و کارتیه را می توانید در کنار برندهای ناشناخته تری همانند ماتسویا و هانکیو پیدا کنید. البته اگر برند مورد نظر خود را در گینزا پیدا نکردید، می توانید به اوموتساندو، پاساژ شش طبقه ای بروید که فروشگاه های مستقل و برندهایی همانند هری وینستون و وی سنت لورنت را در خود دارد.

برای داشتن خریدهای عالی (با پول کم و جنس خوب) به Harajuku بروید. در آنجا مغازه های متنوعی وجود دارد. برای اینکه بتوانید با بودجه کم خرید خوبی هم داشته باشید، می توانید به بازارچه Ameyoko بروید. این منطقه در واقع بازار دست فروش ها و مملو از ادویه فروشی های خوش رنگ، پوشاک و کفش ها با قیمت های نازل هست.

منبع: همگردی
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2031

به "توکیو یکی از برترین شهرهای جهان برای خرید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکیو یکی از برترین شهرهای جهان برای خرید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید