توافق بارسلونا با لواندوفسکی

به گزارش مجله هدیه، باشگاه بارسلونا یک گام دیگر به جذب ستاره لهستانی بایرن مونیخ نزدیک شد.

توافق بارسلونا با لواندوفسکی

به گزارش خبرنگاران، روبرت لواندوفسکی که در هفته های اخیر شایعات زیادی درباره آینده حرفه ای اش مطرح شده است و طبق حدس رسانه های اسپانیایی مقصد بعدی او می تواند بارسلونا باشد، حالا یک نشریه کاتالان خبر می دهد که این مهاجم لهستانی آماده بازی زیر نظر ژاوی هرناندس است.

بر اساس ادعای نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا؛ بارسلونا با لواندوفسکی 33 ساله به توافق شخصی دست یافته است. طبق این گزارش؛ ماشین گلزنی باواریایی ها قصد جدایی از بایرن مونیخ در انتها فصل جاری و پیوستن به جمع آبی واناری ها را دارد، اما بارسا برای عملی کردن این انتقال باید مدیران این باشگاه بوندس لیگایی را متقاعد کند.

اسپورت مدعی شده که بارسلونا برای جذب لواندوفسکی از بایرن مونیخ حاضر به پرداخت 60 میلیون یوروست تا این مهاجم لهستانی را در تابستان پیش رو به جمع کاتالان ها اضافه کند. او که در دو سال اخیر پیروز شده عنوان برترین بازیکن دنیا (THE BEST فیفا) را برای دو سال متوالی به خود اختصاص دهد، قرارداد فعلی اش با بایرن مونیخ در انتها ماه ژوئن 2023 منقضی می گردد.

پیش از این سایت 90 min گزارش داده بود؛ باشگاه منچستریونایتد هم نسبت به خدمت گرفتن مهاجم لهستانی باواریایی ها علاقه مند است و به همین منظور با مدیر برنامه های او تماس گرفته اند و شرایط احتمال در دسترس بودن او در بازار نقل وانتقالات را جویا شده اند.

در سوی دیگر مسئولان باشگاه بایرن مونیخ ارلینگ هالند را به عنوان جانشین احتمالی لواندوفسکی در نظر دارند، اما برای جذب این مهاجم نروژی باید با باشگاه هایی همانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بارسلونا، چلسی و منچسترسیتی رقابت نمایند.

لواندوفسکی این فصل در 37 بازی از رقابت های مختلف 45 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم برای هم تیمی های خود ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2110

به "توافق بارسلونا با لواندوفسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق بارسلونا با لواندوفسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید