تشکیل کارگروه برنامه ریزی تبریز 2018

به گزارش مجله هدیه، کارگروه تخصصی آنالیز نحوه برنامه ریزی و پیشرفت برنامه ها ویژه میزبانی تبریز 2018 تشکیل می گردد.

تشکیل کارگروه برنامه ریزی تبریز 2018

روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد در اولین جلسه این کارگروه، با آنالیز شرایط برنامه های تدارک دیده شده اعم از تقسیم بندی موضوعات متناسب با معاونت های تخصصی سازمان و دستگاه های عضو، زمان اجرایی شدن، مقدار اعتبارات مورد احتیاج و بعلاوه پیشرفت های حاصل، بهره مندی از فرصت بین المللی انتخاب شهر تبریز به عنوان مرکز کشورهای اسلامی و به تبع آن تحقق رویدادهای مختلف در بازه زمانی یک ساله 1396-1397 را رویکردی ملی خواند. وی در ادامه اضافه نمود:

احتیاج است از تمام ظرفیت های موجود برای هر چه با شکوه تر اجرا شدن این رویداد بهره مند شد.

به دستور ریاست سازمان، تمام بخش های تخصصی مکلف به ارائه برنامه و توجه بیشتر به رویداد تبریز 2018 هستند و بر این اساس احتیاج است نتایج آخرین اقدامات اجرا شده در کارگروه مذکور جمع بندی و تاثیر نتایج حاصل در پیشبرد برنامه ریزی اجرا شده اعمال گردد. رحمانی موحد گفت:

احتیاج است معاونت های تخصصی سازمان برش موضوعی و زمانی از اولویت های برنامه های خود را تعریف نمایند. به انتها رساندن پروژه های نیمه تمام در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در برنامه های تبریز 2018 جای گرفته است و بعلاوه رویدادهایی که متناسب با این سه حوزه موجب معرفی جنبه های مختلف فرهنگ، تاریخ و هویت ملی کشور خواهند شد، بر مبنای اولویت های اجرایی معین شوند.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اجرای برنامه های مربوط به رویداد تبریز 2018 نقش اساسی دارد. برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری تبریز به ریاست معاون رییس جمهور و رییس سازمان و پیرو آن تشکیل کارگروه تخصصی مربوطه در تعامل با ستاد استانی این رویداد، نشان از گستردگی برنامه ریزی اجرا شده و بعلاوه تعاملات فرابخشی مورد احتیاج دارد.

بخش ستاد ملی با تمام توان ظرفیت های کشوری را برای حمایت از ستاد استانی تبریز مرکز گردشگری کشورهای اسلامی به خدمت گرفته می گردد و بر این اساس احتیاج است ضمن ارتباط دو سویه و مداوم بخش های زیر مجموعه ستاد ملی و استانی، همکاری گسترده ای در سطح کشور شکل گیرد.

رحمانی از اعضای حاضر خواست با تهیه گزارش های ماهانه از فرایند پیشرفت برنامه ها، با استخراج نقاط قوت و ضعف، سبب رصد دائمی وضع موجود و معین مقدار مشارکت بخش های تابع شوند.

در این نشست مقرر شد با توجه به محدودیت زمانی، ستاد برنامه ریزی و اجرایی استانی حداکثر تا انتها هفته دیگر نسبت به تهیه و تدوین جدول زمانبندی اقدامات و برنامه های مصوب تبریز 2018 تا شروع سال نو میلادی (تا دوشنبه 96/10/11) و بعلاوه متعاقب آن، حداکثر تا یک ماه بعد، ستاد استانی جدول زمانبندی شده اقدامات و برنامه های مصوب خود را از شروع سال نو میلادی (96/10/11) تا انتها سال 2018 (97/10/11)، به دبیرخانه ستاد ملی ارسال نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2032

به "تشکیل کارگروه برنامه ریزی تبریز 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه برنامه ریزی تبریز 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید