تساوی بدون گل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تصمیمات داوری

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و نت مسجد سلیمان که قرار بود ساعت 18 در استادیوم آزادی شروع گردد با ناهماهنگی مسئولان سازمان لیگ فوتبال و مخالفت مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبنی بر ورود تبلیغات محیطی به داخل استادیوم با 30 دقیقه تأخیر شروع شد.

تساوی بدون گل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تصمیمات داوری

نیمه اول این بازی در حالی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید که دو تیم در دقایق ابتدایی همدیگر را محک زدند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که با خروج امید عالیشاه، تیمش را با دو مهاجم راهنمایی می کرد سعی داشت دفاع پر تعداد نفت مسجد سلیمان را با پاس های کوتاه پشت محوطه جریمه غافلگیر کند و راه نفوذ به دروازه این تیم را پیدا کند.

با این حال نفتی ها با کمترین اشتباه در دفع توپ و سرعت بالا در ضد حملات مانع از گلزنی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر مهاجمان تیم میزبان شدند.

نفتی ها که در غیاب فراز کمالوند به علت محرومیت انضباطی بازی می کردند چند بار دست به ضد حمله زدند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد تا سرخ ها در 20 دقیقه سرانجامی نیمه اول، بازی یکطرفه ای را در زمین حریف به نمایش بگذارند.

تصمیم کوپال ناظمی در دقیقه 28 روی پاس مهدی عبدی که به دست مدافع نفت مسجد سلیمان اصابت کرد با اعتراض سرخ ها روبرو شد اما داور مسابقه آن را کرنر تشخیص داد تا این تیم صاحب پنالتی نشود. تصمیمی مشابه که در دقیقه 33 برای نفتی ها گرفته شد و ناظمی فارغ از اعتراضات میهمان تصمیم به ادامه بازی گرفت تا دو تیم در نیمه اول بدون گل راهی رختکن شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1962

به "تساوی بدون گل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تصمیمات داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی بدون گل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تصمیمات داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید