امیری: تا روز آخر نمی توانیم خودمان را قهرمان بدانیم ، واکنش به جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس

به گزارش مجله هدیه، وحید امیری هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس بعد از برطرف مصدومیتش، حالا بار دیگر به یکی از مهره های کلیدی سرخ پوشان تبدیل شده است. امیری که نقش معین کننده ای در پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن داشت، بعد از این بازی گفت وگویی را با خبرنگاران انلاین انجام داد که در ذیل می خوانید:

امیری: تا روز آخر نمی توانیم خودمان را قهرمان بدانیم ، واکنش به جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس

محمد زارعی- به گزارش خبرنگاران، وحید امیری هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس بعد از برطرف مصدومیتش، حالا بار دیگر به یکی از مهره های کلیدی سرخ پوشان تبدیل شده است. امیری که نقش معین کننده ای در پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن داشت، بعد از این بازی گفت وگویی را با خبرنگاران انلاین انجام داد که در ذیل می خوانید:

پرسپولیس توانست با برد مقابل ذوب آهن روند صدرنشینی خودش را حفظ کند. در خصوص این بازی برایمان بگو.

خدا را شکر شرایط تیم مان خوب است و باید همین روند را ادامه بدهیم. بازی هایمان در دور برگشت بازی به بازی سخت تر می گردد. تیم ها خیلی سخت امتیاز می دهند ولی ما هم چاره ای نداریم جز کوشش و زحمت بیشتر تا ان شاءالله بتوانیم به خواسته ای که طرفداران دارند برسیم.

پرسپولیس می تواند جایگاه فعلی خود را تا آخر فصل حفظ کند؟

مطمئنا. واقعا جایگاه پرسپولیس همواره بالا بوده است. امیدوارم بتوانیم همواره از این جایگاه و موقعیت استفاده کنیم. ان شاءالله آخر فصل نتیجه خوبی بگیریم و طرفداران را خرسند کنیم.

یک نیم فصل از مسابقات لیگ برتر گذشت. خود شما در برهه ای مصدوم بودید. الان شرایط تان چگونه است و چه هدفی را دنبال می کنید؟

ابتدا در خصوص هدف مان که پرسیدید باید بگویم هدف کلی ما قطعا کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر است و امیدوارم که بتوانیم به آن برسیم. شرایط خودم هم خوشبختانه خوب است. خدا را شکر بازی به بازی و روز به روز بهتر می شوم. مصدومیتم دوره خیلی سختی بود. نقاهتم خیلی طولانی شد ولی خدا را شکر آرام آرام به آن شرایط ایده آلی که می خواهم می رسم. امیدوارم بتوانم در خدمت تیم باشم و یاری کنم.

بعضی از کارشناسان بعد از برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن تاکید داشتند پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی خودش را از سایر تیم ها جدا کرد. آیا خود شما این دیدگاه را قبول دارید؟

به نظر من هنوز خیلی زود است که بخواهیم در خصوص قهرمانی نظر قطعی بدهیم و سابقه نشان داده هیچ تیمی تا روز آخر نمی تواند قهرمانی اش را صددرصد بداند. خیلی زود است خودمان را قهرمان بدانیم. هنوز باید کوشش کنیم و زحمت بکشیم.

در خصوص بازی هفته هفدهم با فولاد چه صحبتی دارید؟

بازی خیلی سختی است. فولاد تیم خیلی خوب و مهر ه های زیادی دارد. می دانیم که کار مقابل این تیم بسیار سخت است ولی با تمام قوا پیش می رویم تا ان شاءالله به نتیجه دلخواه برسیم.

سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس جدا شدند.

جا دارد از هر دو این عزیزان تشکر کنم. زحمات زیادی را برای پیروزیت پرسپولیس کشیدند. امیدوارم در ادامه زندگی شان پیروز باشند. واقعا در یک هفته گذشته خیلی دلتنگ شان بودیم و جایشان واقعا خالی بود.

بزرگ ترین هدف خودت در ادامه مسابقات لیگ برتر چیست؟

اگر بخواهم هدف تیمی را بگویم، هدف ما قهرمانی است که ان شاءالله به آن برسیم. خواسته به حقی هم است. طرفدارانمان همواره این خواسته را دارند که ان شاءالله بتوانیم به آن برسیم. می دانیم که کار خیلی سخت است ولی قطعا با کوشش بازیکنان مان و زحماتی که کادرفنی می کشند، کار نشدنی نیست.

اما در خصوص اهداف شخصی ات صحبتی نکردی؟

هدف شخصی ام هم همین قهرمانی با تیم پرسپولیس در لیگ سال جاری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2245

به "امیری: تا روز آخر نمی توانیم خودمان را قهرمان بدانیم ، واکنش به جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: تا روز آخر نمی توانیم خودمان را قهرمان بدانیم ، واکنش به جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید