تجاری سازی محصولات فناوری با هدف فراوری محصولات صادرات محور در اردبیل

به گزارش مجله هدیه، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از تجاری سازی محصولات فناوری و دانش بنیان با هدف فراوری محصولات صادرات محور در این استان اطلاع داد.

تجاری سازی محصولات فناوری با هدف فراوری محصولات صادرات محور در اردبیل

یوسف عباسپور از امضای تفاهم ­نامه مشترک با اداره کل استاندارد استان اردبیل جهت تسهیل استانداردسازی محصولات دانش بنیان اطلاع داد و گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه تعامل بیشتر برای تجاری­ سازی محصولات فناوران و شرکت­ های دانش بنیان، ایجاد اشتغال و سودآوری و جلوگیری از مراجعه فناوران و صاحبان شرکت­ ها به دیگر استان ها می باشد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه تجاری سازی محصولات فناوری مستلزم مشارکت و همکاری کارشناسان استاندارد است، درباره نقش و جایگاه شرکت ها و واحدهای فناور نو در افزایش مقدار اشتغال استان می گوید: هدف اصلی پارک علم و فناوری اردبیل برطرف موانع و مسائل فناوران و شرکت های دانش بنیان است و این پارک با ارائه تسهیلات، فناوران و شرکت های دانش بنیان و مخترعان را جهت دستیابی به اهداف خود سال جاری با شعار فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین همراهی خواهد نمود.

او با اشاره به برگزاری رویداد کسب و کارهای نوین حوزه آب گفت: تهیه مدل آبخوان و سامانه آبخوان های استان، طراحی و ساخت دستگاه اتوماسیون، کنترل از راه دور، شبکه های آبیاری و زهکشی و تحویل حجمی آب جهت افزایش بهره وری شبکه ها از جمله برنامه های این رویداد بود.

عباسپور بعلاوه با اشاره به کیفیت و دقت در خروجی مناسب آزمایشگاه جامع گیاهان دارویی و داروهای گیاهی می گوید: این آزمایشگاه درآینده نزدیک تبدیل به آزمایشگاه جامع استان خواهد شد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2208

به "تجاری سازی محصولات فناوری با هدف فراوری محصولات صادرات محور در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجاری سازی محصولات فناوری با هدف فراوری محصولات صادرات محور در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید