به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اعتراض عسکری مدال برنز رجبی را قطعی کرد

به گزارش مجله هدیه، در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تکواندوی بازی های آسیایی با اعتراض فریبرز عسکری، سعید رجبی مقابل نماینده چین به فزونی دست یافت تا مدال برنزش را قطعی کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اعتراض عسکری مدال برنز رجبی را قطعی کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سعید رجبی، نماینده وزن 80+ کیلوگرم کشورمان که در دور نخست مقابل حریف کره ای در راند طلایی به رجحان دست یافت، در مرحله دوم برابر سون هونگی از چین در راند اول یک بر صفر جلو افتاد، اما در راند دوم حریف چینی با نتیجه 3 بر 2 پیشی گرفت که در نهایت نتیجه در سرانجام راند 3 - 3 مساوی شد.

در راند سوم رجبی هر چه ضربه زد امتیازی ثبت نشد که با اعتراض فریبرز عسکری، سرمربی ایران روبرو شد و بعد از آنالیز هوگوی نماینده حریف و سیستم امتیازدهی تعیین شد که سیستم امتیازدهی نقص فنی دارد و بعد از اصلاح سیستم متأسفانه امتیازی به نماینده کشورمان داده نشد تا در سرانجام راند سوم مسابقه 5 - 5 و به راند طلایی کشیده گردد.

عسکری در مورد دادن یک امتیاز اخطار به حریف چینی اعتراض کرد و این امر از سوی داوران آنالیز و امتیاز اخطار حذف و در نهایت رجبی 5 بر 4 پیروز میدان شد.

متأسفانه سیستم امتیازدهی مسابقات تکواندو نقص داشته و نماینده کشورمان در حالی که می بایست با امتیاز بالا حریف را شکست می داد با یک امتیاز اختلاف برنده شد تا برنزش مسجل گردد.

سعید در نیمه نهایی به مصاف روسلان ژاپارو قزاقستانی می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 543

به "به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اعتراض عسکری مدال برنز رجبی را قطعی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اعتراض عسکری مدال برنز رجبی را قطعی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید