برگزاری جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برای آنالیز پیشنهاد استقلال و تراکتور، زنوزی خواستار تبلیغات محیطی تمام لیگ شد

به گزارش مجله هدیه، هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال برای آنالیز پیشنهاد دو باشگاه استقلال و تراکتور امروز تشکیل جلسه داد.

برگزاری جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برای آنالیز پیشنهاد استقلال و تراکتور، زنوزی خواستار تبلیغات محیطی تمام لیگ شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جلسه فوری هیئت رئیسه سازمان لیگ برای آنالیز دو پیشنهاد باشگاه استقلال و تراکتور در مورد تبلیغات محیطی امروز (دوشنبه) برگزار گردید.

دو باشگاه استقلال و تراکتور برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی دیدارهای خانگی خود پیشنهاداتی را به سازمان لیگ ارائه نموده بودند و از همین رو هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه داد تا این پیشنهادها آنالیز گردد.

این در شرایطی است که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور نیز راهی سازمان لیگ شد و در جلسه ای مشترک با حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ پیشنهاد دیگری را عنوان کرد و خواستار دریافت تبلیغات محیطی تمام لیگ شد. حداقل مبلغ کارشناسی شده تبلیغات محیطی لیگ برتر بیست ویکم 180 میلیارد تومان بوده که زنوزی پیشنهاد داده تبلیغات محیطی لیگ برتر به او واگذار گردد.

باید دید هیئت رئیسه سازمان لیگ با کدام از یک پیشنهادها موافقت خواهد نمود و در نهایت آیا حق پخش تبلیغات محیطی به باشگاه ها واگذار می گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1929

به "برگزاری جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برای آنالیز پیشنهاد استقلال و تراکتور، زنوزی خواستار تبلیغات محیطی تمام لیگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برای آنالیز پیشنهاد استقلال و تراکتور، زنوزی خواستار تبلیغات محیطی تمام لیگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید