برنامه حقیقی برای ترک پنافیل و حضور در انگلیس

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: دروازه بان تیم ملی کشورمان در انتها فصل پنافیل پرتغال را ترک می نماید و احتمال حضورش در فوتبال انگلیس وجود دارد.

برنامه حقیقی برای ترک پنافیل و حضور در انگلیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا حقیقی پس از انتها جام ملت های آسیا با پیشنهادهایی از تیم های انگلیسی و هلندی روبرو شد که در این بین پیشنهاد یک تیم لیگ فزونی انگلیس جدی تر به نظر می رسید.

پیش از انتها فرصت نقل وانتقالات زمستانی مذاکراتی بین دروازه بان تیم ملی کشورمان و نماینده تیم انگلیسی در اروپا انجام شد و توافقاتی هم صورت گرفت اما وی به لحاظ قانونی نمی توانست پنافیل را ترک کند. حقیقی به این دلیل که به صورت قرضی از روبین کازان به لیگ برتر پرتغال رفته، نمی توانست بار دیگر به صورت قرضی راهی تیم دیگری گردد. به همین دلیل یا باید تا انتها فصل صبر می کرد یا به صورت قطعی راهی تیم دیگری می شد که حقیقی راه اول را انتخاب کرد.

حقیقی تا انتها فصل در پنافیل خواهد ماند تا بازی های این تیم در لیگ برتر پرتغال به انتها برسد و به این علت که به صورت قرضی در پنافیل بازی می نماید، پس از انتها بازی های لیگ این کشور بار دیگر به روبین کازان باز خواهد گشت. طبق توافقاتی که انجام شده و تصمیمی که مسئولان باشگاه روبین کازان گرفته اند، قرار است حقیقی به وسیله این باشگاه راهی تیمی دیگر گردد. برنامه نیز به این شکل است که این انتقال احتمالی در انتها فصل صورت بگیرد تا حقیقی بتواند به پنافیل یاری کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 788

به "برنامه حقیقی برای ترک پنافیل و حضور در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه حقیقی برای ترک پنافیل و حضور در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید