بخشی به مدال برنز المپیک نظامیان دنیا رسید

به گزارش مجله هدیه، هوگوپوش وزن 74- کیلوگرم کشورمان به مدال برنز مسابقات نظامیان دنیا دست یافت.

بخشی به مدال برنز المپیک نظامیان دنیا رسید

به گزارش ، هفتمین دوره بازی های المپیک نظامیان دنیا (سیزم) 2019 در بخش تکواندو با حضور 244 هوگوپوش از 47 کشور از امروز (چهارشنبه - یکم آبان ماه) در ووهان چین شروع شد و به مدت 4 روز ادامه دارد.

امروز و در نخستین روز این رقابت ها مبارزات اوزان 74- و 87+ کیلوگرم در حال پیگیری است که امیرمحمد بخشی و حسن باغگرایی نمایندگان تکواندو ایران بودند.

امیرمحمد بخشی نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان پیروز شد در جدول شانس مجدد برابر نماینده برزیل با نتیجه 14 بر صفر به رجحان برسد و بر سکوی سومی بایستد.

امیرمحمد در نخستین گام برابر نماینده مصر 19 بر 6 پیروز شد؛ در ادامه به مصاف هوگوپوش آلمان رفت و نتیجه را 18 بر 4 به نفع خود به انتها رساند. وی در سومین دیدار با تکواندوکار کره جنوبی مبارزه کرد که از ناحیه پا آسیب دید و 9 بر 6 نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.

حسن باغگرایی در وزن 87+ کیلوگرم نماینده ایران بود که در نخستین مبارزه برابر تکواندوکار آمریکا نتیجه را در راند طلایی (8-6) واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

راهنمایی این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است.

رقابت های المپیک نظامیان دنیا 2G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 553

به "بخشی به مدال برنز المپیک نظامیان دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی به مدال برنز المپیک نظامیان دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید