با تمام وجود برای حضور در المپیک تمرین می کنم

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، امین کاویانی نژاد در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اینکه در سال المپیک هستیم و من نیز وزنم بالا رفته از وزن 72 کیلوگرم به وزن 77 کیلوگرم صعود کرده ام و تمام تلاشم را برای حضور در المپیک انجام می دهم.

با تمام وجود برای حضور در المپیک تمرین می کنم

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: کلاً در رده سنی نوجوانان و جوانان هم که کشتی می گرفتم سر وزن قانونی نبودم و همیشه زیر وزن قانونی بودم و وزن کم نمی کردم.

وی در پاسخ به اینکه رقابت داخلی خوبی در این وزن وجود دارد گفت: رقابت در این وزن بسیار نزدیک است و اگر می خواهم به دوبنده تیم ملی برسم باید برتری خود را به اثبات برسانم.

کاویانی نژاد با بیان اینکه از لحاظ فنی و جسمانی در شرایط خوبی واقع شده است، شرح داد: در هر سه مرحله از تمرینات اردویی شرکت کردم، در لیگ هم کشتی های خوبی گرفتم ضمن اینکه در رقابت های انتخابی مسابقات جهانی نیز در وزن 72 کیلوگرم اول شدم.

وی در مورد عملکردش در رده سنی بزرگسالان گفت: در چندین دوره رقابت جهانی شرکت کردم که در 4 رقابت پیروز بودم و صاحب مدال شدم، اما در رقابت آخر که رده بزرگسالان جهانی در قزاقستان بود، دستم از مدال کوتاه ماند.

دارنده 2 مدال طلای جوانان جهان در مورد عملکردش در قزاقستان گفت: در سن 20 سالگی در رقابت های بزرگسالان جهان حضور یافتم و این تجربه اولم بود. تجربه در رده سنی جوانان تجربه بزرگسالان نمی شود و در کشتی بزرگسالان باید با تاکتیک خوب و با محاسبات فنی به مصاف حریفان رفت.

وی در مورد اعزامش به رقابت های بین المللی اوکراین گفت: در وزن 77 کیلوگرم به همراه محمدعلی گرایی راهی تورنمنت اوکراین می شویم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در این وزن داشته باشم.

دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان در مورد برنامه های آینده خود گفت: برای حضور در المپیک امید و انگیزه دارم و به حریفان فکر نمی کنم. به این می اندیشم که روز به روز خودم را قوی تر و آماده تر کنم تا در روز مبارزه عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشم.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر فنی در مورد شرایط اردویی و تمرینی خاطرنشان کرد: شرایط اردو از لحاظ موارد بهداشتی خوب است و قرنطینه هستیم. کسی حق ورود و خروج ندارد. از لحاظ تغذیه هم یک گروه به صورت علمی کشتی گیران را آنالیز و تغذیه هر کشتی گیر را متناسب با شرایط بدنی اش برنامه ریزی می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1532

به "با تمام وجود برای حضور در المپیک تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تمام وجود برای حضور در المپیک تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید