بانک دی پیروز به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد

به گزارش مجله هدیه، در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018) از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018) از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.

بانک دی پیروز به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد

به گزارش خبرگزاری مجله هدیه به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات، بانک دی به واسطه استقرار فرآیندهای نظام مند و موثر برای پایش و سنجش رضایت مشتریان طی دو مرحله ممیزی توسط ارزیابان مؤسسه بین المللی SGS سوئیس و تایید انطباق فعالیت های انجام شده در زمینه سنجش رضایت مشتریان با الزامات استاندارد، پیروز به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.

این ممیزی که با هدف تائید پایبندی به الزامات استاندارد و پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان انجام شد، اقدامات انجام شده در زمینه تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعمل های مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، دسته بندی مشتریان و تعریف انواع نظرسنجی به تفکیک مشتریان، تحلیل نتایج و تعریف پروژه های بهبود را مورد ارزیابی قرار داد که اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با همکاری اداره کل طرح و توسعه با احراز شرایط لازم، پیروز به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.

بر اساس این گزارش، تدوین مستندات مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، رویکرد فرآیندی در اندازه گیری و پایش رضایت مشتریان، روش شناسی صحیح و رعایت چهارچوب های علمی در طراحی پروژه های نظرسنجی و ارائه تحلیل های کاربردی از نتایج نظرسنجی مشتریان، ارزیابی ریسک های فرایند نظرسنجی از مشتریان و دسته بندی انواع نظرسنجی به تفکیک محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای اعطای گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان بوده است.

لازم به ذکر است استاندارد ISO10004;2018 یک راهنمای عمومی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان است که به سازمان ها یاری می نماید تا با شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان و تعریف پروژه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام بردارند.

اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در چهار سال اخیر با انجام بیش از 30 نظرسنجی در حوزه های رضایتمندی مشتریان حقیقی شعب، مشتریان ارزشمند، تسهیلات گیرندگان، کاربران اینترنت بانک و پذیرندگان دستگاه های پوز در زمره بانک های پیشگام در حوزه نظرسنجی بوده است و در این زمینه پیروز به کسب رتبه اول در بخش پژوهش های ارتباطی سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش نظرسنجی در طرح ارزیابی روابط عمومی های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1315

به "بانک دی پیروز به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک دی پیروز به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید