بازنویسی اتوماتیک مقالات ویکی پدیا با هوش مصنوعی

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از تک اکسپلوریست، به منظور به روزرسانی مرتب مطالب منتشر شده در ویکی پدیا قرار است از یک سیستم هوش مصنوعی استفاده گردد که می تواند محتوای قدیمی را به طور اتوماتیک شناسایی نموده و تغییر دهد.

بازنویسی اتوماتیک مقالات ویکی پدیا با هوش مصنوعی

در حال حاضر نیز از ربات ها برای بهینه سازی مطالب ویکی پدیا استفاده می گردد. اما این کار محدود به روزرسانی قالب های کلی و نیز مقابله با خرابکاری های اینترنتی است.

پژوهشگران دانشگاه ام آی تی سیستم هوش مصنوعی تازه ای ابداع نموده اند که با آنالیز مقالات سایت ویکی پدیا اطلاعات قدیمی را شناسایی نموده و بدون دخالت انسان اطلاعات تازه را جایگزین می نماید. نحوه نگارش و ویرایش اطلاعات به وسیله سیستم یادشده شباهت زیادی با عملکرد انسان دارد و پاراگراف بندی آن نیز با هوشمندی زیادی صورت می گیرد.

برنامه یادشده قبل از جایگزینی جملات جدید، ابتدا جملات قدیمی را آنالیز می نماید تا به روزرسانی بر طبق جمله بندی های قدیمی و بر مبنای همان حال و هوا صورت بگیرد. سیستم یادشده همچنین تناقض های احتمالی در جملات را شناسایی و حذف می نماید.

این سیستم هوش مصنوعی هنوز برای استفاده عمومی آماده نیست و دقت آن در حوزه دستور زبان 3.85 از 5 است. لذا هنوز باید برای ارتقای آن کوشش های بیشتری انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 828

به "بازنویسی اتوماتیک مقالات ویکی پدیا با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنویسی اتوماتیک مقالات ویکی پدیا با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید