ایران عمان؛ جدال آخر در آزادی، بازی خداحافظی کی روش؟

به گزارش مجله هدیه، دیدار مقابل عمان شاید آخرین حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان باشد.

ایران عمان؛ جدال آخر در آزادی، بازی خداحافظی کی روش؟

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 امارات از ساعت 19 فردا (سه شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف عمان می رود که این دیدار از جهاتی حساسیت بالایی دارد.

شاگردان کارلوس کی روش در حالی به مصاف عمان خواهند رفت که با 17 امتیاز در صدر گروه D قرار دارند و حتی کسب نتیجه تساوی در این دیدار هم باعث صعود ایران به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد رقابت ها خواهد شد. روی کاغذ، اگر ایران 8 گل بخورد با توجه به ملاک تفاضل گل، عمان با 17 امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین می گردد، اتفاقی که احتمال رخ دادن آن نزدیک به صفر است.

این در حالی است که در خاتمه این مرحله از مسابقات، 12 تیم برتر (شامل 8 تیم اول و 4 تیم دوم که آمار بهتری دارند) راهی مرحله دوم گروهی برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه می شوند تا در 2 گروه 6تیمی با هم رقابت نمایند. این 12 تیم البته به جام ملت های 2019 امارات هم راه پیدا خواهند کرد. جام ملت ها قرار است برای اولین بار در سال 2019 با 24 تیم برگزار گردد.

28 تیم باقی مانده از 40 تیمی که از دور اول مرحله گروهی وارد مسابقات شده اند، بار دیگر با قرعه کشی در یک رقابت گروهی حاضر می شوند تا از بین آنها 12 تیم دیگر به جام ملت های 2109 راه یابند.

تیم ملی در بازی رفت مقابل عمان به خلاف انتظار ظاهر شد و نقدها زیادی بابت عملکرد نه چندان خوب ایران در آن مسابقه از کی روش شد اما شرایط این بازی کاملاً متفاوت است و تیم ملی در استادیوم آزادی و مقابل تماشاگران خود به مصاف رقیب می رود. در این بین شاید هوای بارانی باعث افت کیفی این بازی گردد اما رایگان اعلام شدن تماشای مسابقه می تواند بر شمار تماشاگران حتی در هوای بارانی بیفزاید.

غایب اصلی تیم ایران در دیدار فردا رضا قوچان نژاد خواهد بود که البته او در دیدار با هند هم به دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شده است، نتوانست به میدان برود.

دیدار ایران و عمان شاید آخرین حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی باشد چرا که او طبق گفته خودش، استعفایش را برای تاریخ 11 اردیبهشت، درست همزمان با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، به رئیس فدراسیون داده و تا آن موقع نیز تیم ملی فقط دیدار فردا را پیش ِرو دارد، هرچند سرنوشت کی روش به انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال بستگی دارد و از طرفی نصرالله سجادی اعلام نموده قرارداد کی روش 4ساله بوده و زمان زیادی از آن باقی مانده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 483

به "ایران عمان؛ جدال آخر در آزادی، بازی خداحافظی کی روش؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران عمان؛ جدال آخر در آزادی، بازی خداحافظی کی روش؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید