انصاری فرد: انتشار قرارداد بازیکنان از روی دلسوزی هم باشد اشتباه است

به گزارش مجله هدیه، مدیرعامل پرسپولیس نسبت به گزارش خبرگزاری خبرنگاران واکنش نشان داد و گفت که بازیکنان تیمش از سال قبل بین 10 تا 30 درصد قراردادشان را طلب دارند.

انصاری فرد: انتشار قرارداد بازیکنان از روی دلسوزی هم باشد اشتباه است

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد در واکنش به گزارش خبرنگاران مبنی بر دریافت 100 درصدی قرارداد سال گذشته بازیکنان پرسپولیس توسط آن ها گفت: اسناد مطرح و منتشر شده اصلا درست نیست. بازیکنان ما از سال گذشته بین 10 تا 30 درصد طلب دارند که اگر لازم باشد اسناد واقعی آن را منتشر می کنیم. نوک پیکان این گزارش، کاپیتان زحمتکش تیم یعنی سیدجلال حسینی بود که این کار درستی نیست.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بین 10 تا 30 درصد چه از نظر قراردادی و چه از نظر آبشن های قرارداد طلب دارند. به هر حال پرسپولیس سال گذشته در 2 جام برنده شده بود و این آبشن ها به بازیکنان تعلق می گرفت؛ برخی از این ارقام آن قدر بالا است که حتی تا 500 یا 600 میلیون هم می رسد. این که در آستانه داربی، این مطالب را بیان می نمایند و حتی اگر به خاطر دلسوزی هم باشد، کار خوبی نیست.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مطالبات سال جاری بازیکنان این تیم در برنامه فوتبال برتر شرح داد: قرار بود تا نیم فصل 50 درصد قرارداد بازیکنان را بدهیم اما توانستیم تنها 35 درصد آن را پرداخت کنیم و سعی می کنیم پرداختی خود را تا قبل از داربی به 50 درصد برسانیم. بدهی های کلانی داریم و احکام جدید فیفا هم به زودی خواهد آمد. ما در ابتدای راه چالش بزرگی داشتیم زیرا قسمت زیادی از پول مربی خارجی و پول بازیکنان مانده بود و ما سعی در فراهم کردن و پرداخت آن داشتیم.

او اضافه نمود: بازیکنان ما در این چند سال 7 جام برده اند و طبیعی است دنبال حق شان باشند و به زندگی شان برسند. البته آن ها می دانند ما در حال کوشش شبانه روزی هستیم تابا اتحاد و همدلی مسائل را حل کنیم.

انصاری فرد در انتها درباره تغییر ساعت داربی و تعداد بلیت های قابل فروش گفت: امروز(سه شنبه) ساعت 8 صبح جلسه ای در شورای تمرین داریم که جواب تمام این سوال ها بعد از این جلسه معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 809

به "انصاری فرد: انتشار قرارداد بازیکنان از روی دلسوزی هم باشد اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: انتشار قرارداد بازیکنان از روی دلسوزی هم باشد اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید