انتقاد تند یحیی گل محمدی از رامین رضاییان

به گزارش مجله هدیه، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امروز پذیرای تیم فجرسپاسی شیراز است هر دو تیم آخرین ملاقات خود در لیگ برتر را انجام دهند؛ با این تفاوت که سقوط فجر به لیگ دسته اول قطعی شده و پرسپولیس هم شانس بسیار زیادی برای نائب قهرمانی در لیگ دارد. (در صورت 3 بر صفر شدن بازی تراکتور- پرسپولیس به سود شاگردان یحیی گل محمدی با رای کمیته انضباطی که احتمال آن بسیار زیاد است، سرخ پوشان تهرانی مقام دوم لیگ را به دست خواهند آورد.)

انتقاد تند یحیی گل محمدی از رامین رضاییان

با این همه پرسپولیس برای آخرین بازی خود در لیگ برتر با حاشیه عجیبی روبرو شد؛ رامین رضاییان مدافع این تیم دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی حاضر و انتقاد های عجیبی علیه همبازیان خود در پرسپولیس بیان کرد که این موضوع با واکنش هایی روبرو شد. حتی صحبت هایی مبنی بر احضار او به کمیته انضباطی باشگاه هم به گوش رسید. این صحبت ها حتی باعث ناراحتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس هم شد.

از آنجایی که تمرین روز سه شنبه پرسپولیس تعطیل بود مربیان و بازیکنان با رضاییان روبرو نشدند تا برخورد با او به تمرین روز گذشته برسد. در تمرین روز گذشته پرسپولیس که آخرین تمرین این تیم در فصل جاری بود یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به انتقاد از رضاییان پرداخت. گل محمدی با انتقاد از رضاییان به این بازیکن عنوان نمود که نباید در رسانه این طور درباره تیم و همبازیانش صحبت می کرد. صحبت های سرمربی پرسپولیس دقایقی طول کشید و گل محمدی انتقاد هایی را از رفتار های بازیکن تیمش عنوان نمود.

حالا باید دید آیا برخورد با رامین رضاییان تنها به این صحبت ها ختم خواهد شد یا اینکه او بازی با فجرسپاسی را دور از ترکیب اصلی و از روی نیمکت دیدن خواهد نمود.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2134

به "انتقاد تند یحیی گل محمدی از رامین رضاییان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند یحیی گل محمدی از رامین رضاییان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید