استیوسون، قهرمانی که کشتی کج را به مسابقات جهانی ترجیح داد، ترکیب تیم ملی آمریکا کامل شد

به گزارش مجله هدیه، نتایج مسابقه انتخابی 6 وزن کشتی آزاد آمریکا نشان داد گیبل استیوسون با وجود آفری که برای مدال آوران المپیک در نظر گرفته شده بود، کشتی کج را به مدال جهانی ترجیح داده است.

استیوسون، قهرمانی که کشتی کج را به مسابقات جهانی ترجیح داد، ترکیب تیم ملی آمریکا کامل شد

به گزارش خبرنگاران، گیبل استیوسون در 21 سالگی توانست مدال سنگین وزن کشتی آزاد المپیک را با شکست عظیمان دنیا از آن خود کند.

درحالیکه از سوی فدراسیون کشتی آمریکا اسم شد مدال آوران آمریکایی بدون مسابقه انتخابی می توانند در مسابقات دنیای نروژ شرکت نمایند، اما در خبرها آمد که گیبل استیوسون میخواهد دوره قهرمانی اش را در رشته دیگری ادامه دهد.

چندی پیش اسم شد استیوسون قراردادش را با سازمان آمریکایی World wrestling entertainment ثبت نموده و در رشته کشتی کج کارش را ادامه خواهد داد.

او غایب عظیم آمریکایی ها در مسابقات دنیای خواهد بود. در غیاب او، نیک دیاکوفسکی با پیروزی در انتخابی اخیر، نماینده سنگین وزن این کشور در دنیای اسلو خواهد بود.

آمریکایی ها که در وزن 65 کیلوگرم نماینده ای در رقابت های کشتی آزاد المپیک نداشتند، با دیوید تیلور و گیبل استیوسون در 86 و 125 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند، کایل اسنایدر به نقره 97 کیلوگرم رسید و توماس گیلمان و کایل دایک هم در دو وزن 57 و 74 کیلو مدال برنز گرفتند. این نفرات از حضور در انتخابی معاف شدند و مستقیم به دوبنده تیم ملی کشورشان در دنیای رسیدند که از جمع آنها استیوسون از شرکت در مسابقات انصراف داد تا مسابقه انتخابی در 6 وزن برگزار گردد.

به این ترتیب تیم ملی آمریکا در دنیای 2021 نروژ را نفرات زیر تشکیل خواهند داد:

57 کیلوگرم: توماس گیلمان

61 کیلوگرم: دیتون فیکس

65 کیلوگرم: یانی دیاکومهالیس

70 کیلوگرم: جیمز گرین

74 کیلوگرم: کایل داک

79 کیلوگرم: جردن باروفس

86 کیلوگرم: دیوید تیلور

92 کیلوگرم: جیدن کاکس

97 کیلوگرم: کایل اسنایدر

125 کیلوگرم: نیک دیاکوفسکی

تیم ملی کشتی آزاد ایران هم با علیرضا سرلک، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، عرفان الهی، یونس امامی، محمد نخودی، حسن یزدانی، کامران قاسمپور، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع تشکیل خواهند داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1842

به "استیوسون، قهرمانی که کشتی کج را به مسابقات جهانی ترجیح داد، ترکیب تیم ملی آمریکا کامل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیوسون، قهرمانی که کشتی کج را به مسابقات جهانی ترجیح داد، ترکیب تیم ملی آمریکا کامل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید