ادامه بارش ها در نوار شمالی کشور طی امروز

به گزارش مجله هدیه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در نوار شمالی و بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور همراه با وزش باد و گاهی رعدوبرق برای امروز (12 اردیبهشت ماه) اطلاع داد.

ادامه بارش ها در نوار شمالی کشور طی امروز

صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح آخرین شرایط هوا اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (12 اردیبهشت ماه) برای نوار شمالی و بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور بارش باران و وزش باد و گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا (13 اردیبهشت ماه) بارش در شمال غرب، غرب سواحل مرکزی و غربی خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنههای زاگرس شمالی و مرکزی پیش بینی می گردد. در مناطقی از نوار شرقی کشور نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: یکشنبه (14 اردیبهشت ماه) به جز غرب و جنوب غرب در سایر مناطق بارندگی خواهیم داشت و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد. دوشنبه (15 اردیبهشت ماه) برای شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد و در سایر مناطق جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر وقت روز یکشنبه و طی روز دوشنبه (14 و 15 اردیبهشت ماه) در استان های تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان شاهد وزش باد شدید خواهیم بود. در روز سه شنبه (16 اردیبهشت ماه) برای بخش هایی از شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می گردد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

ضیاییان درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (13 اردیبهشت ماه) کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (14 اردیبهشت ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات به همراه رگبار و رعد وبرق و وزش باد با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1053

به "ادامه بارش ها در نوار شمالی کشور طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بارش ها در نوار شمالی کشور طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید