اجرای برجام موجب رونق گردشگری، 120هواپیمای ایرباس وارد می گردد

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان بابیان اینکه شروع 38 مین سال پیروزی انقلاب همراه شده با انتخابات و نهایی شدن برجام، گفت: 12 سال کشور در سخت ترین و بدترین شرایط بین المللی قرار داشت و امروز باتدبیر دولت دستآورد بزرگی نصیب ایران شد.

اجرای برجام موجب رونق گردشگری، 120هواپیمای ایرباس وارد می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور بهار 99 کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه 51 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران در اختیار ملت ایران نهاده شد، اضافه نمود:400 فرد و شرکت از فهرست تحریم خارج دوبه تیم مذاکره نماینده و وزیر امور خارجه خسته نباشید می گوییم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه امروز مردم ایران در هرکجا به ایرانی بودن خود افتخار می نمایند، عنوان داشت: باید برای پیروزی برجام جشن و سرور و شادمانی در کشور برگزار گردد اما به این دستاورد دولت، به طور سیاسی و جناحی نگاه می گردد.

درویش امیری ادامه داد: ازجمله اتفاق مهمی که فرجام برجام به ارمغان می آورد در حوزه گردشگری است چراکه گردشگری کشور چوب و سیلی محکمی از تحریم ها خورد و آسیب جدی دید.

وی با تأکید بر اینکه امروزه صنعت توریسم سهم زیادی در اقتصاد جهان دارد، بیان داشت: جهان به خوبی و شایستگی از این صنعت استفاده نموده است و کشورهای جهان درآمد هنگفتی از صنعت گردشگری داشتند.

درویش امیری سخنان خود را با این سؤال ادامه داد که آیا ایران با تمدن بیش از ده هزار سال و صدها هزار اماکن تاریخی و فرهنگی نمی تواند صنعتی برای درآمد بعد از نفت باشد و گفت: گذشته را باید جبران کنیم و موانع پیش روی گردشگری رو حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل اشتغال را می توان با گردشگری حل کرد، بیان داشت: پس از تحریم و برجام چند اتفاق مهم پیش رو است و آن ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری و ساخت هتل پنج ستاره در کشور است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: اتفاق دیگر نوسازی ناوگان حمل ونقل و هوایی و رقابت بین شرکت های هواپیمایی است.

درویش امیری گفت:120هواپیمای مد روز از شرکت ایرباس وارد کشور خواهد شد و در زمان تحریم در حداقل های گردشگری خارجی دچار مشکل بودیم و سیستم بانکی دچار تحریم بود به طوریکه گردشگر خارجی نمی توانست از کارت خود استفاده کند.

وی بابیان اینکه همدان جزو پنج شهر گردشگری کشور است، گفت: همدان قابلیت فراوان در حوزه صنایع دستی دارد و آثار طبیعی منحصربه فردی ازجمله غار علی صدر دارد و تپه هگمتانه جهانی تاریخ را در خود جای داده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: استان همدان ظرفیت بالایی دارد و به یاری بخش خصوصی می توان سهم گردشگری داخلی و خارجی استان همدان را که کمتر از 13درصد است بالا برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 763

به "اجرای برجام موجب رونق گردشگری، 120هواپیمای ایرباس وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برجام موجب رونق گردشگری، 120هواپیمای ایرباس وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید