آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت نام بن کارت کتاب

به گزارش مجله هدیه، دانشجویان تا سرانجام شنبه 24 فروردین 98 فرصت دارند نسبت به ثبت نام بن کارت دانشجویی برای خرید یارانه ای کتاب اقدام نمایند.

آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت نام بن کارت کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشجویان تا خاتمه شنبه 24 فروردین 98 فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس bon.tibf.ir نسبت به ثبت نام بن کارت دانشجویی برای خرید یارانه ای کتاب اقدام کنند.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها قرار می دهد.

در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد:

بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.

هر متقاضی مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه ای کتاب است.

مبلغ موجود در بن کارت های دانشجویی 1,500,000 ریال است که 600,000 ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 900,000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت پرداخت می گردد.

مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیأت علمی و مدرسان حوزه: موجودی کارت ها 4,000,000 هزار ریال است که 2,000,000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و000000 2 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می گردد.

تاریخ اعتبار کارت ها: فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و به وسیله دستگاه های کارت خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

شماره موبایل معتبر: هر متقاضی هنگام ثبت نام، صرفاً مجاز به ثبت یک شماره موبایل معتبر در سامانه است، بویژه اینکه مشخصات کارت خرید به وسیله موبایل به وی پیامک خواهد شد. مسئولیت اشتباه در درج شماره موبایل و خسارات ناشی از آن بر عهده شخص متقاضی است.

ایمیل معتبر: ایمیل مورد استفاده باید حتماً (بسیار مهم) معتبر بوده و به صورت صحیح وارد سامانه گردد، چرا که قابل ویرایش و تغییر نیست و برای ورود به سامانه و فراموشی رمز ورود یا دیگر اطلاعات، مورد احتیاج است. عواقب وارد کردن ایمیل اشتباه به عهده متقاضی است.

فراموشی رمز عبور: چنانچه رمز عبور خود را فراموش نموده اید، از قسمت فراموشی رمز عبور آن را بازیابی کنید. موقع چک کردن ایمیل چنانچه لینک مورد نظر را دریافت نکردید لطفاً صندوق اسپم خود را چک کنید.

مشکل در ثبت نام: ثبت نام متقاضی در سامانه در صورتی امکان پذیر است که شماره ملی، شماره دانشجویی یا طلبگی در سامانه ثبت نام وجود داشته باشد.

لیست تمام متقاضیان به همراه شماره ملی و دانشجویی از مرکز پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم اخذ و وارد سامانه شده است.

چنانچه مشخصات دانشجو یا طلاب و یا اساتید و اعضای هیأت علمی در سامانه وجود نداشته باشد نمی تواند ثبت نام کند. این دسته از متقاضیان می توانند به امور دانشجویی دانشگاه مورد نظر خود مراجعه تا اسامی را به مرکز پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ارسال کنند تا از این طریق مشکل این دسته از متقاضیان رفع گردد.

همچنین دانشجویانی که در ثبت نام بن کارت روش کارت فیزیکی را انتخاب نموده اند می توانند با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری ثبت نام از تاریخ 29 فروردین به شعب منتخب بانک شهر مراجعه و بن کارت خود را دریافت کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 170

به "آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت نام بن کارت کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت نام بن کارت کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید