آثار هنری فوق دیدنی با برگ های خشک!

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران : اگر یک هنرمند واقعی باشید، همه چیز می تواند رسانه شما باشد و سوسانا باوئر این را ثابت می نماید. او با ترکیب برگ خشک و قلاب بافی آثار هنری خیره کننده ای خلق می نماید و تعادل ظریف شکنندگی و قدرت را به خوبی به نمایش می گذارد.

آثار هنری فوق دیدنی با برگ های خشک!

همان طور که حدس می زنید، کار کردن با این برگ ها صبر و تحمل زیاد و دستان پایدار می خواهد. سوسانا در آثارش بر تاثیر و برانگیختن افکار و ایده های بیننده تاکید دارد. آثار او نه تنها از نظر نحوه ساخت جالبند، بلکه در سطح عمیقی احساسات بیننده را برمی انگیزند.

قلاب بافی یک هنر سنتی است که بیشتر مادر ها و مادربزرگ ها آن را خوب بلدند. هم در آثار تزئینی و هم کاربردی از این هنر استفاده می گردد، اما سوسانا در آثارش در پی چیزی فراتر از این هاست و از قلاب بافی به عنوان نوعی روش مجسمه سازی، ابزاری برای بیان ایده ها و احساسات و پر کردن شکاف بین فاین آرت و صنایع دستی استفاده می نماید.

سوسانا با سوزن، قلاب و نخ های بسیار باریک و با جزئیات فراوان کار نموده و مرز های قلاب بافی را جابه جا می نماید. ترکیب این روش با ماده شنماینده ای مثل برگ بر ظرافت تنش و ملایمت در روابط انسانی و تعادل قدرت و شنمایندگی تاکید دارد.

تنش و فشار بخش جدایی ناپذیر کار اوست، اما آن را طور دیگری هم می توان دید: مدیریتِ تنش نقش مهمی در زندگی و محیط اطراف ما بازی می نماید.

آثار سوسانا مثل برگ های پاییزی که روی زمین می بینید، شنماینده هستند و آن ها را با هیچ ماده محافظی نمی پوشاند. فقط برای حفاظت، همه آن ها را پشت قاب شیشه ای قرار می دهد که 99% اشعه فرابنفش آفتاب را خنثی می نماید.

خشک کردن یکی از روش های نگهداری است که گیاه شناسان سراسر دنیا از آن استفاده می نمایند. مثلا باغ های کیو در لندن برگ های خشکی دارند که بیش از 200 سال قدمت دارند.

منبع: boredpanda

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 14 مهر 1403 بروزرسانی: 14 مهر 1403 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2375

به "آثار هنری فوق دیدنی با برگ های خشک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار هنری فوق دیدنی با برگ های خشک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید