برانکو ایوانکوویچ: می خواهیم بهترین بازی را برابر کاشیما آنتلرز انجام دهیم ، در تهران نمایشی بی نظیر خواهیم داشت

به گزارش مجله هدیه، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئناً در تهران و در بازی برگشت مقابل کاشیما آنتلرز یک نمایش بی نظیر و دیده نشده خواهیم داشت.

برانکو ایوانکوویچ: می خواهیم بهترین بازی را برابر کاشیما آنتلرز انجام دهیم ، در تهران نمایشی بی نظیر خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ با ابراز رضایت از بازیکنانش گفت: یک افتخار و خوشحالی بسیار بزرگ برای ماست که یک طرف فینال بزرگ آسیا هستیم. این سخت ترین مسابقه باشگاهی ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه از بین تیم های قدرتمندی به فینال رسیدیم، ادامه داد: تیمی که به فینال می آید، تیمی که قهرمان سال قبل آسیا را شکست می دهد، خیلی خوب است، ولی ما هم عالی هستیم، ترسی نداریم و دوست داریم از این بازی لذت ببریم. می خواهیم بهترین بازی را انجام بدهیم و بهترین نتیجه را بگیریم. مطمئناً در تهران و در بازی برگشت مقابل کاشیما آنتلرز یک نمایش بی نظیر و دیده نشده خواهیم داشت.

برانکو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با بازیکن سالاری مقابله نموده و تیمش ستاره محور نیست، اظهار داشت: من ستاره ها را دوست دارم. ستاره ها برای هر تیمی مهم و مشخص کننده هستند، ولی ستاره هایی که در خدمت تیم باشند. ما چنین ستاره هایی داریم.

وی اضافه نمود: نفراتی مثل بیرانوند، سیدجلال، علیپور، منشا، کمال، شجاع و بقیه یا ستاره هستند یا در حال تبدیل شدن به ستاره های فوتبال. این بازیکنان پرسپولیس را به فینال آسیا رسانده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 78

به "برانکو ایوانکوویچ: می خواهیم بهترین بازی را برابر کاشیما آنتلرز انجام دهیم ، در تهران نمایشی بی نظیر خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: می خواهیم بهترین بازی را برابر کاشیما آنتلرز انجام دهیم ، در تهران نمایشی بی نظیر خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید