2 کشته و یک زخمی در حادثه تیراندازی در فیلادلفیا

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از هیل، تیراندازی در شهر فیلادلفیا استان پنسیلوانیا در بعد از ظهر روز شنبه (به وقت محلی) دو کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

2 کشته و یک زخمی در حادثه تیراندازی در فیلادلفیا

فرد ضارب قربانیان را که دو مرد 23 ساله بودند چندین بار مورد اصابت گلوله قرار داد که در جریان این حادثه یک کودک سه ساله هم زخمی شد.

دو مرد قربانی این حادثه دقایقی پس از انتقال به بیمارستان جان باختند اما شرایط کودک نو پا که سه گلوله به پایش شلیک شده است در حالت پایدار واقع شده است.

دانیله اوتلا کمیسر پلیس شهر فیلادلفیا خاطرنشان کرد که هنوز هیچ بازداشتی صورت نگرفته است و از انگیزه فرد ضارب اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرنگاران، دو روز پیش هم گزارشی از مقامات پلیس محلی استان آریزونا منتشر شد مبنی بر اینکه یک مرد مسلح ظرف مدت 90 دقیقه در چند شهر مختلف این استان اقدام به تیراندازی نموده است.

براندن شِفِرت سخنگوی اداره پلیس استان آریزونا در یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد که تعداد قربانیان این تیراندازی ها 13 نفر است (یک کشته و 12 زخمی) که البته جراحات تمام آنها ناشی از اصابت گلوله نبوده است. در حال حاضر، چهار تن از این قربانیان مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند و سایر افراد جراحات دیگری برداشته اند.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در مورد تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می گردد، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی دهد که قانونی در مورد اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب گردد.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین دلیل آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1762

به "2 کشته و یک زخمی در حادثه تیراندازی در فیلادلفیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کشته و یک زخمی در حادثه تیراندازی در فیلادلفیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید