گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم به زودی عرضه خواهد شد

به گزارش مجله هدیه، طبق آخرین شنیده ها، ظاهرا سامسونگ میخواهد نسخه ارزان تری از پرچم دار ارزشمند خود یعنی گلکسی اس 10 پلاس را با 6 گیگابایت حافظه رم راهی بازار کند.

گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم به زودی عرضه خواهد شد

طبق پستی که شخصی با حساب کاربری StuffListings@ در توییتر منتشر نموده، ظاهرا این گوشی از وب سایت TENNA نیز تاییدیه دریافت نموده و لذا به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. بر اساس لیستی که وب سایت چینی TENNA منتشر نموده، گوشی مورد نظر با شماره مدل SM-G9750 و 6 گیگابایت حافظه رم دیده شده که تا حد زیادی شبیه به شماره مدل نسخه جهانی گلکسی اس 10 پلاس (SM-G975) است! بر اساس حافظه داخلی، نسخه اصلی این گوشی که اوایل سال جاری نیز معرفی گردید، هم اکنون با رم های 8 و 12 گیگابایتی در دسترس قرار گرفته است.

در این لیست همچنین تصاویری از گلکسی اس 10 پلاس نیز قرار گرفته شده که حداقل از نظر ظاهری تفاوتی را نشان نمی دهد. اینطور که به نظر می رسد، تنها تفاوت این محصول با نسخه اصلی گوشی، همان حافظه رم گوشی است و در دیگر بخش ها شاهد مشخصات مشابهی خواهیم بود.

ظاهرا سامسونگ میخواهد با عرضه این گوشی، آغازگر رقابت بسیار شدیدی در بین گوشی های پرچم دار مقرون به صرفه باشد! چرا که اگر این محصول با همان قدرت پردازشی، عکاسی، فیلم برداری و کیفیت نرم افزاری راهی بازار گردد، رقابت در بخش پرچم داران ارزان قیمت وارد فاز کاملا جدیدی خواهد شد و شاید توجه خیل عظیمی از کاربران به این سمت از گوشی های هوشمند معطوف گردد.

رندرهای جدیدی از گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 683

به "گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم به زودی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم به زودی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید