کلمه ها و عبارات کاربردی زبان آلمانی برای گردشگران

به گزارش مجله هدیه، در مسافرت به هر کشوری حتی به مدت کوتاه، انجام فعالیت های روزمره و رفع کردن نیازهای شخصی مستلزم برقراری ارتباط با ساکنان آن کشور است. اگر تصمیم دارید برای کار یا تفریح، مدت کوتاهی در آلمان اقامت کنید، فراگرفتن تعدادی از پرکاربردترین کلمه ها و عبارات زبان آلمانی برایتان مفید و لازم است. با خبرنگاران همراه باشید.

کلمه ها و عبارات کاربردی زبان آلمانی برای گردشگران

با تور مالزی فروردین 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

یکی از بدترین اتفاقات ممکن در طول سفر، گم شدن در کشوری غریبه بدون داشتن هیچ دانشی در خصوص زبان بومی آن کشور است. برای افرادی که به دلایل مختلف مثل نوع کار، علاقه به گشت وگذار و ... زیاد سفر می نمایند، آشنایی مقدماتی و یادگیری کلمه ها و عبارات کاربردی کشور مقصد اهمیت زیادی دارد و از مسائل متعددی جلوگیری می نماید، به خصوص عباراتی که برای خوشامدگویی و سایر گفتگوهای متداول روزمره استفاده می شوند. در مسافرت به کشور آلمان، آگاهی از چند عبارت کاربردی ساده می تواند از مسائل زیادی جلوگیری کند و حتی در مواقع اضطراری، نجات بخش باشد. پرکاربردترین کلمه ها و عبارات زبان آلمانی به خاطر سپردن این کلمه ها و عبارات، علاوه بر ایجاد سهولت در سفر به آلمان، نشان دهنده کوشش شما برای یادگیری زبان رسمی این کشور و احترام به فرهنگ آن است که نه تنها از دید آلمانی ها پنهان نمی ماند بلکه باعث قدردانی آنها و در نتیجه ایجاد یک حس خوشایند پذیرفته شدن در کشوری غریبه و ناآشنا خواهد شد. منبع : Buzzle

منبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 709

به "کلمه ها و عبارات کاربردی زبان آلمانی برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلمه ها و عبارات کاربردی زبان آلمانی برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید