کاپیتان روسیه: با معروف خاطرات خوبی دارم، کاپیتان کانادا: باید اشتباهات را جبران کنیم

به گزارش مجله هدیه، کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا گفت: باید اشتباهات خود را برای بازی های بعد جبران کنیم و کاپیتان روسیه هم با اشاره به حضور معروف در زنیت کازان یادآور شد با او خاطرات خوبی دارد.

کاپیتان روسیه: با معروف خاطرات خوبی دارم، کاپیتان کانادا: باید اشتباهات را جبران کنیم

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، نیکولاس هوگ کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا بعد باخت سه بر یک مقابل روسیه گفت: قبل از هر چیزی به تیم ملی روسیه تبریک میگویم که پیروز شدند.

او اضافه نمود: ما اشتباهات زیادی داشتیم و در سرویس ها مشکل داشتیم. در کل بازی سختی بود و باید آن اشتباهاتی که پیش آمد را برای بازی های بعد جبران کنیم

همچنین کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه می گوید: مهم بود بازی با کانادا را ببریم و از تیم زنیت هم خاطرات خوبی با سعید معروف دارم.

کوبزار کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه در نشست خبری بعد از بازی مقابل کانادا گفت: برای ما مهم بود این بازی را ببریم. سطح مسابقات خیلی بالا بود و مهم بود پیروز شویم، الان خیلی راضی هستیم پیروز شدیم و در صدر جدول قرار گرفتیم.

او در خصوص دوران هم بازی بودنش با سعید معروف در تیم زنیت روسیه نیز گفت: من خاطرات خوبی با سعید معروف دارم، زمانی که با هم هم بازی بودیم به یکدیگر خیلی یاری می کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه در خصوص جوانگرایی در این تیم نیز شرح داد: ما در حال تغییر نسل هستیم و تا الان هم فکر می کنم نتیجه گرفته ایم. الان باید از ویکتور قدر دانی کنیم که در این نتیجه امروز خیلی یاری کننده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 374

به "کاپیتان روسیه: با معروف خاطرات خوبی دارم، کاپیتان کانادا: باید اشتباهات را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان روسیه: با معروف خاطرات خوبی دارم، کاپیتان کانادا: باید اشتباهات را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید