کارگردان انگل اولین فیلم انیمیشن خود را می سازد

به گزارش مجله هدیه، بونگ جون-هو کارگردان فیلم تحسین شده انگل (Parasite) نخستین انیمیشن خود را خواهد ساخت. این اثر شباهت هایی به فیلم میزبان (The Host) دارد.

کارگردان انگل اولین فیلم انیمیشن خود را می سازد

بونگ جون-هو بی تردید یکی از پیروز ترین و بهترین کارگردان های آسیایی طی قرن بیست ویکم بوده است. این فیلم ساز پنجاه ویک ساله کره ای در نودودومین دوره جوایز اسکار توانست با فیلم انگل سه جایزه اسکار را از آن خود کند و به همین خاطر بسیاری از سینمادوستان منتظر جزئیات و اطلاعاتی از پروژه جدید وی بودند و حالا بنا بر گزارش ددلاین، اثر جدید بونگ یک انیمیشن کره ای زبان خواهد بود.

انیمیشن در حال ساخت بونگ جون-هو درباره رابطه انسان ها با موجودات اعماق دریا است. هرچند این نخستین باری ست که او یک انیمیشن را کارگردانی می نماید، اما بونگ در سال 2006 با فیلم پیروز میزبان به رابطه یک موجود بزرگ الجثه و دریایی با انسان ها پرداخته است. در گزارش ددلاین آمده بونگ جون-هو از سال 2018 یعنی زمانی که فیلم انگل در مرحله پیش فراوری قرار داشته، روی ساخت این انیمیشن کار نموده و در نهایت کار نوشتن فیلم نامه آن در زمستان گذشته سرانجام یافته است.

علاوه بر این انیمیشن، بونگ میخواهد با همکاری آدام مک کی بر اساس فیلم انگل یک سریال شش قسمتی برای شبکه HBO بسازد. داستان سریال انگل در واقع نسخه گسترش یافته داستان فیلم سینمایی آن خواهد بود، اما با توجه به صحبت های سازندگانش جزئیات جدید و جالب بسیاری به آن اضافه شده است. انگل اولین فیلم غیرانگلیسی زبان در طول تاریخ بود که توانسته اسکار بهترین فیلم سال را دریافت کند.

تا پیش از انگل سینمادوستان بونگ را بیشتر با دو فیلم خاطرات قتل و برف شکن به خاطر می آوردند. پرداختن به اختلاف طبقاتی و چندپارگی ها اخلاقی، رفتاری و اعتقادی جوامع در حال توسعه از تم های اصلی تمام فیلم های او هستند و در کنار این مضامین او هرگز توجه به انسانیت و مهربانی را هم از یاد نبرده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1687

به "کارگردان انگل اولین فیلم انیمیشن خود را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان انگل اولین فیلم انیمیشن خود را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید