چین یک تبعه استرالیایی را به اعدام محکوم کرد

به گزارش مجله هدیه، دادگاهی در چین یک تبعه استرالیا را به جرم قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم کرد.

چین یک تبعه استرالیایی را به اعدام محکوم کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک تبعه استرالیایی به جرم قاچاق مواد مخدر از سوی یک دادگاه چینی به اعدام محکوم شد؛ حکمی که به نوشته روزنامه سنگاپوری استریت تایمز، می تواند آتش تنش در روابط پکن و کانبرا را شعله ورتر کند.

دادگاه گوانجو روز چهارشنبه 10 ژوئن در اعلامیه ای که روی پایگاه اینترنتی خود قرار داد، این خبر را بیان کرد. در این اعلامیه هیچ اطلاعات دیگری درباره این شخص جز ملیت استرالیایی آن ارائه نشده است.

رابطه این دو کشور که پیش از این هم چندان خوب نبود و در پی درخواست استرالیا برای تحقیقات مستقل در مورد منشاء کروناویرس، وارد دور جدیدی از تنش ها شده است. چین بزرگترین شریک تجاری استرالیاست و همچنین منبع پردرآمد جهانگرد و دانشجو برای این کشور محسوب می گردد.

چین در واکنش به درخواست استرالیا برای انجام تحقیقات مستقل، این اقدام را محکوم کرد و در پی آن بر بعضی محصولات کشاورزی این کشور تعرفه وضع کرد. پکن همچنین به دانشجویان چینی درباره گرایشات نژادپرستانه در پی شیوع کرونا، هنگام سفر به استرالیا هشدار داد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1107

به "چین یک تبعه استرالیایی را به اعدام محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین یک تبعه استرالیایی را به اعدام محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید