پیروزی خارج از خانه رم در شب توقف اینتر و ناپولی

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: بیست وهشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی نایب قهرمان فصل گذشته و توقف شاگردان بنیتس و مانچینی به خاتمه رسید.

پیروزی خارج از خانه رم در شب توقف اینتر و ناپولی

به گزارش خبرنگاران، پرونده هفته بیست و هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار بسته شد که در مهمترین آنها رم رده دومی در خانه چزنا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

دانیله دروسی تنها گل این بازی را در دقیقه 41 به ثمر رساند تا رم صندلی خود را در رده دوم جدول تثبیت کند. در دیگر بازی مهم شب گذشته ناپولی در خانه با تساوی یک بر یک برابر آتالانتا متوقف شد.

در این دیدار که آتالانتا در دقیقه 55 یک بازیکن اخراجی داشت، مائوریسیو پینیلا در دقیقه 72 گل میهمان را به ثمر رساند و یک دقیقه به سرانجام دوان زاپاتا کار را به تساوی کشاند. ناپولی با این پیروزی 47 امتیازی شد و در رده پنجم نهاده شد.

اینتر نیز شب گذشته میهمان سامپدوریا بود که این بازی با پیروزی یک بر صفر میزبان به سرانجام رسید. نراتزوری با قبول این شکست 37 امتیازی ماند و به رده نهم صعود کرد.

نتایج سایر دیدارهای شب گذشته به توضیح زیر است:

لاتزیو 2 - هلاس ورونا صفر

پارما صفر - تورینو 2

اودینزه 2 - فیورنتینا 2

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس 67 امتیازی صدرنشین است، رم 53 امتیازی در رده دوم واقع شده است و لاتزیو 52 امتیازی صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 605

به "پیروزی خارج از خانه رم در شب توقف اینتر و ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی خارج از خانه رم در شب توقف اینتر و ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید