دلا توره: خاتمه بازی در کنترل ما بود، ایتالیا تیم فوق العاده ای است

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک با تمجید از تیم ملی ایتالیا مدعی شد شاگردان او در دقایق پایانی بازی می توانستند نایب قهرمان اروپا را در کسب پیروزی ناکام بگذارند.

دلا توره: خاتمه بازی در کنترل ما بود، ایتالیا تیم فوق العاده ای است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، خوسه مانوئل دلاتوره بعد از باخت 2 بر یک شاگردانش در نخست بازی خود در جام کنفدراسیون ها برابر ایتالیا به قدرت و فزونی حریف اعتراف کرد هرچند معتقد بود شاگردانش در دقایق خاتمهی بازی با تحت کنترل در آوردن بازی فرصت جبران گل دوم را داشتند.

وی گفت: برابر تیمی خوب که از بازیکنانی بزرگ تشکیل شده ایستاده بودیم. می دانستیم که باید حرکات شان را محدود کنیم و از مرکز میدان برای ضربه زدن به خط میانی و دفاع آنها استفاده کنیم. وقتی بازیکنان ما درست در جایی که باید می بودند قرار می گرفتند، موقعیت های خوبی به دست می آوردیم.

دلا توره ادامه داد: به عقیده من اگر کمی خوش شانس تر بودیم بهتر از این نتیجه می گرفتیم. مثل همه، ما هم شکست را دوست نداریم. باختن در این بازی واقعا منزجرکننده بود، چون در خاتمه ما آن را تحت کنترل داشتیم.

مکزیک در هفته های اخیر به خاطر نتایج ضعیفی که در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 گرفته تحت فشار قرار داشته است و خیلی ها از شیوه های تاکتیکی دلاتوره انتقاد نموده اند. او با دفاع از تاکتیک های تدافعی که برای بازی با ایتالیا در نظر گرفته بود٬ اظهار داشت: اگر دفاعی بازی نمی کردیم٬ هرگز نمی توانستیم پای مان را به محوطه جریمه حریف هم بگذاریم.

ی20

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 329

به "دلا توره: خاتمه بازی در کنترل ما بود، ایتالیا تیم فوق العاده ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلا توره: خاتمه بازی در کنترل ما بود، ایتالیا تیم فوق العاده ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید