ورود مالک روس باشگاه چلسی به صنعت سینما با 100 میلیون دلار سرمایه

به گزارش مجله هدیه، آی سینما: رومن آبراموویچ میلیاردر روس و مالک باشگاه چلسی انگلیس یک صندوق سرمایه گذاری به مبلغ 100 میلیون دلار راه اندازی نموده که قرار است روی آثار روسی، فیلم های انگلیسی زبان و پروژه های بین المللی سرمایه گذاری کند. این صندوق با نام کینوپرایم در مسکو فعالیت می نماید.

ورود مالک روس باشگاه چلسی به صنعت سینما با 100 میلیون دلار سرمایه

به گزارش اسکرین دیلی، آنتون مالیشف مدیرعامل این تشکیلات متعلق به آبراموویچ که روز چهارشنبه با هلی کوپتر به جشنواره کن رفته بود، گفت نخستین سرمایه گذاری به مبلغ 750 هزار دلار بر روی فیلم پری ساخته آنا ملیکیان انجام می گردد. این فیلم سال گذشته میلادی فیلمبرداری شد و اکنون در مرحله فنی است.

به گفته مالیشف قرار است که کینوپرایم به پروژه هایی که در مراحل پایانی فیلمبرداری هستند، بودجه اختصاص دهد. او فاش نموده که آبراموویچ حامی سرسخت سینمای روسیه است و طرح داستانی پروژه هایی که این صندوق انتخاب می نماید می خواند.

100 میلیون دلاری که این میلیاردر روس به فیلمسازی اختصاص داده قرار است طی سه سال صرف گردد. کینوپرایم می تواند تا 50 درصد بودجه هر فیلم را تامین کند و سقف سرمایه گذاری بر هر پروژه 2 میلیون دلار است. یک هیات ده نفره از تهیه نمایندگان و کارگردانان روس پروژه ها را انتخاب می نمایند.

هدف این صندوق سرمایه گذاری حمایت از فیلم های تجاری و هنری روسی است و درهایش به روی فیلم های انگلیسی زبان و بین المللی هم باز است به شرط آن که ذائقه روسی را در نظر بگیرند. مالیشف در این باره شرح داده: شاید استعدادهای روسی، کتاب روسی یا تهیه نماینده روسی. با زبان انگلیسی مسئله ای نداریم.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 217

به "ورود مالک روس باشگاه چلسی به صنعت سینما با 100 میلیون دلار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مالک روس باشگاه چلسی به صنعت سینما با 100 میلیون دلار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید