ورزشکاران زنجانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 12 مدال کسب کردند

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، علی خلیلی ظهر پنج شنبه در آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی که به میزبانی سالن همایش های مهرانه زنجان برگزار گردید، با اشاره به کسب ورزشکاران زنجانی اعزامی به بازی های آسیایی و پاراآسیایی 12 مدال کسب کردند، اضافه کرد: از این تعداد مدال کسب شده، سهم ورزشکاران استان از مدال طلا 3 مدال، نشان نقره یک مدال و نشان برنز نیز 8 مدال بوده است.

ورزشکاران زنجانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 12 مدال کسب کردند

وی با بیان اینکه 41 نفر از استان زنجان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی اعزام شدند، ادامه داد: سهم ورزشکاران زنجانی اعزامی به بازی های آسیایی 4 مدال و سهم ورزشکاران حاضر در بازی های پاراآسیایی نیز در این آوردگاه مهم 8 مدال بود که خوشبختانه بانوان نقش پررنگ تری در کسب این مدال ها داشتند.

خلیلی گفت: ورزش زنجان در شش ماهه اول سال جاری کارنامه قابل قبولی داشته است و طی این مدت ورزشکاران استان زنجان موفق به کسب 14 مدال جهانی، 14 مدال آسیایی و 21 مدال بین المللی شدند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی موضوع نخست اینکه پسماند روی باید به سرمایه تبدیل می گردد، گفت: می توان بخشی از این سرمایه را که برای مردم دغدغه بود برای ورزش هزینه گردد.

علی وقف چی اضافه نمود: امروز با چالش های زیادی در کشور روبرو هستیم که برطرف همه این چالش ها و دغدغه ها نیازمند صرف هزینه های زیاد است و اگر قرار باشد هزینه های کمتری برای جبران این گونه خسارات در جامعه پرداخت کنیم، بهترین راه برای تحقق این مهم، حمایت از ورزش و یاری به شکوفایی آن است.

وی ادامه داد: کاهش بیماری های مختلف و آسیب های اجتماعی در گرو سوق دادن جامعه به سمت ورزش به ویژه ورزش همگانی است.

وقف چی اضافه نمود: نیروی انسانی در هر جامعه ای به عنوان بزرگ ترین سرمایه به شمار می رود، از این رو با ورزش می توان میزان بهره وری این نیروی انسانی را در ابعاد مختلف بالا برد که این خود، زمینه توسعه زیرساخت ها را فراهم خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 74

به "ورزشکاران زنجانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 12 مدال کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران زنجانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 12 مدال کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید