هوای مشهد فردا به زیر صفر درجه می رسد

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/خراسان رضوی طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی طی 24 ساعت آینده در بخش هایی از استان به صورت پراکنده، بارندگی خواهیم داشت. این بارش ها احتمالا در نواحی سردسیر و مناطق مرتفع کوهستانی به شکل برف رخ خواهد داد.

هوای مشهد فردا به زیر صفر درجه می رسد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

ضمن اینکه طی امروز و امشب پدیده مه به شکل گسترده ای در سطح استان تشکیل و دید افقی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می نماید. همچنین از امروز شرایط برای افزایش آلاینده های جوی مخصوصا در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی استان فراهم است.

از فردا (سه شنبه) تا ظهر روز پنجشنبه جوی نسبتا آرامی بر روی استان است که از بعدازظهر روز پنجشنبه خراسان رضوی از سمت غرب تحت تاثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.

در طی 24 ساعت گذشته، ریوش با کمینه دمای 7- درجه سلسیوس سرد ترین و تایباد با بیشینه دمای 16 درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

در طی 24 ساعته گذشته، کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب 1 و 9 درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیش ترین میزان بارش از ایستگاه هواشناسی خلیل آباد به میزان 8/5 میلی متر گزارش شده است.

براساس تحلیل نقشه ها و مدل های پیش بینی هواشناسی، امروز دوشنبه 16 دی ماه حداقل و حداکثر دمای شهر مشهد به ترتیب 1 و 8 و همچنین فردا سه شنبه -1 و 9 درجه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 749

به "هوای مشهد فردا به زیر صفر درجه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای مشهد فردا به زیر صفر درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید