هتل گرجین هاوس؛ اقامتگاهی پرطرفدار و سه ستاره در شهر تفلیس

به گزارش مجله هدیه، هتل گرجین هاوس یکی از هتل های پرطرفدار و سه ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل به علت دارا بودن شاتل فرودگاهی مسافران با خیال راحت می توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نموده و سفری رویایی را شروع نمایند.

هتل گرجین هاوس؛ اقامتگاهی پرطرفدار و سه ستاره در شهر تفلیس

این هتل زیبا در شهر قدیمی تفلیس واقع شده و دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی است. برای رفتن به مرکز شهر تفلیس حدوداً 800 متر فاصله باید طی گردد و اینکه دسترسی به جاهای دیدنی و تاریخی مانند موزه های تفلیس، قلعه ناریکالا، باغ وحش تفلیس، کلیسای جامع تثلیث و چندین جای دیگر از این هتل بسیار آسان است.

با توجه به اینکه این هتل برای اقامت سفرهای کاری، خانوادگی و زوج های جوان مناسب است، همین علت سبب می گردد تا در طول سال از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان هتل Georgian House Tbilisi را انتخاب نمایند.

ایستگاه متروی آولاباری نیز با 5 دقیقه پیاده روی قابل دسترس است که از این طریق می توانید از جاهای گردشگری شهر بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضد سیگاری و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و آزاد بودن ورود حیوانات به داخل هتل.

امکانات عمومی هتل گرجین هاوس تفلیس

بخش پذیرش در این هتل به طور شبانه روزی فعالیت دارد و از مسافران استقبال می نمایند. در هنگام اقامت در این هتل می توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره مند شوید. پارکینگ این مجموعه نیز به عنوان پارکینگ عمومی بوده و بدون احتیاج به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می گردد که با ماشین شخصی سفر می نمایند.

برای بازدید از جاهای دیدنی و تاریخی این شهر میز تور گردشگری در لابی هتل Georgian House Tbilisi دایر شده تا مسافران با این جاذبه ها آشنا شوند. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه ورود به حیوانات خانگی داده می گردد، فقط گفتنی است که در هنگام بردن حیوانات به داخل هتل باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

بخش بیزینس این هتل نیز دایر بوده و مسافران می توانند جلسات کاری و کنفرانس های خود را در این بخش برگزار نمایند. برای استفاده از خدماتی مانند خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز باید به بخش شستشو مراجعه کنید. برای سپردن وسایل و چمدان هایتان می توانید به اتاق چمدان موجود در لابی بروید و با خیال راحت تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به گشت وگذار بپردازید.

امکانات تفریحی هتل

از تفریحات ارائه شده در این هتل زیبا می توان به کرایه دوچرخه، کلاس های آشپزی، تورهای آشنایی با جاذبه های دیدنی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی و اتاق های بازی اشاره نمود که لحظات خوشی را برای مسافران رقم می زنند. دقت داشته باشید که در هتل Georgian House Tbilisi برای بهره مندی از این خدمات باید هزینه مربوط به هرکدام را پرداخت کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، حمام اختصاصی هستند. همه اتاق ها شامل اسباب و وسایل چوبی بوده و کف اتاق ها نیز از جنس چوب است. واحدهای اقامتی همگی به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. در داخل همه واحدهای اقامتی می توانید از امکاناتی نظیر فضای نشیمن، میز کار، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، انواع میوه و نوشیدنی، کمد لباس، کتری برقی، میز غذاخوری بهره مند شوید.

رستوران هتل

وعده صبحانه به صورت متنوع و خوشمزه همه روزه در هنگام صبح برای مسافران سرو می گردد. بعلاوه مسافران می توانند در کافی شاپ هتل Georgian House Tbilisi انواع نوشیدنی و خوراکی موردنظرشان را سفارش دهند.

فاصله هتل گرجین هاوس تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه ملی گرجستان: 4.8 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: 5.4 کیلومتر

فاصله تا پل صلح تفلیس: 5.9 کیلومتر

فاصله تا قلعه ناریکالا: 6.1 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی تفلیس: 6.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2242

به "هتل گرجین هاوس؛ اقامتگاهی پرطرفدار و سه ستاره در شهر تفلیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل گرجین هاوس؛ اقامتگاهی پرطرفدار و سه ستاره در شهر تفلیس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرجین هاوس؛ اقامتگاهی پرطرفدار و سه ستاره در شهر تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید