نیکخواه بهرامی: برای ما خیلی مهم است که چین را ببریم، باید همه تیم ها را شکست دهیم

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برای ما خیلی مهم است که بازی با چین را ببریم چون می خواهیم صدرنشین باشیم.

نیکخواه بهرامی: برای ما خیلی مهم است که چین را ببریم، باید همه تیم ها را شکست دهیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اینچئون، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی 2014 اینچئون با نتیجه 107 بر 69 مغولستان را شکست داد تا صعود خود را به مرحله نیمه نهایی رقابت ها قطعی نموده باشد.

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ایران که در این بازی نیز از روی نیمکت شاهد بازی یارانش بود گفت: بازی سبکی بود و تیم مغولستان حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت. ما می دانستیم که با اختلاف برنده می شویم برای همین هم سرمربی ترجیح داد من استراحت کنم و برای بازی فردا با چین آماده شوم.

وی ادامه داد: چین تیم قدرتمندی است و فردا بازی حساسی با آنها خواهیم داشت. برای ما خیلی مهم است که این بازی را ببریم چون می خواهیم صدرنشین باشیم. هدف ما کسب مدال طلاست و باید همه حریفان را ببریم. تا به اینجا فقط فیلیپین کمی ما را اذیت نموده که آنها هم حدف شدند. تصور ما این بود که در نیمه نهایی، ایران، چین، کره جنوبی و فیلیپین حاضر خواهند بود که قطر غافلگیرمان کرد و با شکست فیلیپین راهی مرحله بعد شد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از حالا به بعد بازی های سخت ما آغاز می گردد. قطر تمام بازیکنانش را آورده و تیم بسیار خوبی است. آنها یک گارد رأس آمریکایی دارند در کل تمام بازی های نیمه نهایی سخت است. مدال طلا را می خواهیم برای همین باید همه راشکست دهیم تا به آن برسیم.

نیکخواه بهرامی درباره تیم فصل آینده اش توضیح داد: هنوز تکلیفم تعیین نیست از چین و کره و NBA پیشنهاد داشتم اما هنوز با تیمی به تفاهم نرسیده ام. هر زمان که قرارداد ببندم و خیالم راحت گردد اسم تیمم را خواهم گفت در حال حاضر همه فکرمان بازی های آسیایی است و بعد از آن تیم فصل آینده ام را انتخاب خواهم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 538

به "نیکخواه بهرامی: برای ما خیلی مهم است که چین را ببریم، باید همه تیم ها را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخواه بهرامی: برای ما خیلی مهم است که چین را ببریم، باید همه تیم ها را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید