نفس لیگ والیبال فرسایشی است ، بقای شهرداری گنبد شاهکار بود

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری گنبد با کسب 10 پیروزی، 16 شکست و 33 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی نهاده شد تا از صعود به مرحله پلی آف باز بماند.

نفس لیگ والیبال فرسایشی است ، بقای شهرداری گنبد شاهکار بود

بزرگ جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره ناکامی تیمش گفت: دو بازیکن کلیدی خود را در پست پشت خط زن از دست دادیم و همین شوک بزرگی به تیم وارد کرد. برگرداندن تیم به حالت عادی کار بسیار سختی است. شرایط لیگ برتر نیز نرمال نیست. نیم فصل حداقل باید یک ماه تعطیلی داشته باشیم. سه روز مانده به شروع فصل نمی توان هیچ بازیکنی را جایگزین کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط مالی کشور نیز جذب بازیکن خارجی هزینه گزافی به همراه دارد. جذب علوی و مبین به صورت شانسی رخ داد و اگر این دو بازیکن را نمی توانستیم جذب کنیم، قطعاً تیم شهرداری گنبد به دسته یک بازمی گشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: اگر برنامه هایم عملی می شد می توانستیم تیم را تا رده سوم و چهارم پیش ببریم اما متأسفانه برنامه ریزی هایم عملیاتی نشد البته این را باید در نظر گرفت که تیم گنبد، یکی از تیم های ضعیف لیگ بود اما من همواره بدون ادعا کار نموده و تیم های سختکوش را گرفته ام. شاید اگر به گنبد نمی آمدم، این تیم در حال حاضر به دسته یک سقوط می کرد.

جزیده درباره برنامه هایش که عملی نشد، گفت: تقاضای جذب سه، چهار بازیکن را داشتم. حتی درخواست بازیکن خارجی را داده بودم اما این اتفاق در نیم فصل رخ نداد و ما مجبور شدیم با همان رویه به کارمان ادامه دهیم. حفظ شهرداری گنبد در لیگ برتر یک شاهکار بود.

وی در ادامه درباره شرایط لیگ برتر والیبال گفت: نفس لیگ والیبال فرسایشی است. باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد که مسابقات لیگ زودتر شروع گردد و از فشردگی آن بکاهد. انجام دو بازی در هفته دست تیم ها را برای ریکاوری ذهنی و بدنی می بندد. هنوز نمی دانیم چه هدفی از برگزاری لیگ داریم. اینکه هدف جذب اسپانسر، تقویت تیم ملی والیبال و … است را نمی دانیم. سازمان لیگ باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهد و هدف از برگزاری مسابقات لیگ را معین کند؛ هنوز هدفمان معین نیست و فی البداهه مسابقات را بدون هیچ خروجی برگزار می کنیم.

جزیده تأکید کرد: اهداف لیگ برتر باید معین گردد و فشار رقابت ها کاهش یابد در غیر این صورت بر تعداد مصدومان والیبال افزوده خواهد شد. در فصل جاری چندین بازیکن مصدوم شدند. حتی مصدومیت میثم صالحی که در خارج از کشور حضور داشت، به علت فشار سال قبل مسابقات و تمرینات تیم ملی بود. بهتر است که سازمان لیگ هدف گذاری معینی ارائه دهد تا بدانیم چرا رقابت های لیگ برتر والیبال انجام می گردد در غیر این صورت هیچ خروجی از لیگ نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2099

به "نفس لیگ والیبال فرسایشی است ، بقای شهرداری گنبد شاهکار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس لیگ والیبال فرسایشی است ، بقای شهرداری گنبد شاهکار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید