مسائل جشنواره موسیقی نواحی آنالیز شد

به گزارش مجله هدیه، شورای اجرایی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در تازه ترین جلسه خود به آنالیز مسائل پیش روی این رویداد و نحوه دعوت از گروه ها و هنرمندان شرکت کننده پرداخت.

مسائل جشنواره موسیقی نواحی آنالیز شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، شورای اجرایی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در تازه ترین جلسه خود به آنالیز مسائل پیش روی این رویداد و نحوه دعوت از گروه ها و هنرمندان شرکت کننده پرداخت.

در این جلسه محمد اله­یاری فومنی (رئیس جشنواره)، احمد صدری (دبیر جشنواره)، محمد علیزاده احمدآبادی (مدیر اجرایی جشنواره و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان) و محمدی (معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان)، یاسایی (مسئول انجمن موسیقی استان کرمان) و سایر اعضاء حضور داشتند.

براساس این گزارش احمد صدری دبیر جشنواره ضمن ارائه گزارش در خصوص روند دعوت از گروه­ ها و حضور خاندان ­های هنر به آنالیز مسائل فرا روی جشنواره پرداخت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گزارشی از نحوه همکاری استاندار و سایر حوزه های مربوطه استانی از جمله میراث فرهنگی، صدا و سیما، شهرداری جهت برپایی بهتر جشنواره، ارائه داد.

سورج یاسایی مسئول انجمن موسیقی استان کرمان به عنوان مسئول ستاد برگزاری جشنواره نواحی در آن استان، گزارشی از اقدامات و برنامه­ریزی های اجرا شده در استان از جمله هماهنگی جهت اسکان مهمانان، نحوه­ی حضور گروه­ ها و تبلیغات ارائه کرد.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از تاریخ 16تا 19 آبان ماه در شهر کرمان به صورت غیررقابتی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 505

به "مسائل جشنواره موسیقی نواحی آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل جشنواره موسیقی نواحی آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید