مرکز خرید کانیون کجاست؟

به گزارش مجله هدیه، یکی از جاذبه های استانبول مراکز خرید آن هستند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که پاساژگردی عضو جدانشدنی از برنامه سفرتان محسوب می گردد، آشنایی با مراکز خرید مختلف می تواند شما را برای خریدی بهتر هدایت کند. اگر سفری به استانبول پیش رو دارید ادامه این مطلب، شما را با مرکز خرید کانیون آشنا می نماید.

مرکز خرید کانیون کجاست؟

درباره مرکز خرید کانیون

این مرکز خرید یکی از مدرن ترین و جدیدترین مراکز خرید در استانبول است که با معماری خاص و چشم گیرش در دل مردم ترکیه و مسافران استانبول جا باز نموده است. یکی از ویژگی های معماری مجذوب نماینده کانیون این است که بخشی از این مرکز خرید در فضای باز و بخشی دیگر در فضای بسته است.

چطور به مرکز خرید کانیون برویم؟

یکی از دلایل محبوبیت مرکز خرید کانیون، دسترسی آسان آن است. برای رفتن به این مرکز خرید به راحتی می توانید از مترو بهره ببرید؛ ایستگاه لونت شما را مستقیم به کانیون می رساند. راهی میدان تکسیم شوید و در مترو به سمت ایستگاه حاجی عثمان حرکت کنید. 3 ایستگاه بعد از میدان تکسیم، در ایستگاه چهارم یعنی ایستگاه لونت از مترو پیاده شوید. پس از آن تابلوهای راهنما شما را به مرکز خرید کانیون استانبول می رسانند.

در مرکزخرید کانیون چه می بینیم؟

در مرکزخرید کانیون برندهای بسیاری از جمله برندهای معتبر آرایشی مثل مک، صفورا و … بعلاوه برندهایی مثل مایکل کورس، بانانا ریپابلیک، آن تیلور و …شعبه دارند. علاوه بر فروشگاه های وسوسه انگیز، سالن های سینمایی، سالن ورزشی بدنسازی و رستوران هایی با غذاهای خوشمزه نیز در این مرکز خرید دلربایی می نمایند.

منبع: دالاهو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2187

به "مرکز خرید کانیون کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید کانیون کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید