مجروح شدن یک نفر بر اثر انفجار مین در قره باغ (طراحی نمای ساختمان ویلایی)

به گزارش مجله هدیه، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان انفجار مین در جهت جاده فضولی - اقدم در منطقه قره باغ، که به مجروحیت یک نفر منجر شد را محکوم کرد.

مجروح شدن یک نفر بر اثر انفجار مین در قره باغ (طراحی نمای ساختمان ویلایی)

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آژانس مین زدایی جمهوری آذربایجان می گوید بر اساس اطلاعات دریافتی، امروز بر اثر انفجار مین ضد نفر در منطقه پاکسازی نشده در جهت جاده فضولی - اقدم در منطقه قره باغ، یک نفر دیگر مجروح شد.

به گزارش ترند نیوز، در اثر انفجار مین، یکی از ساکنان منطقه گابالا به نام عبدالخالیکوف سخاوات علاءالدین اوغلو متولد 1983، از ناحیه دست راست خود آسیب جزئی دید.

جیحون بایراموف وزیر امور خارجه آذربایجان در حساب توییتری خود نوشت: مین گذاری به وسیله ارمنستان در خاک آذربایجان باید محکوم گردد.

بایراموف نوشت: 2 شهروند آذربایجانی دیگر در اثر انفجار مین به شدت مجروح شدند. 259 نفر از زمان خاتمه جنگ قربانی شدند. مین گذاری عمدی و مستمر به وسیله ارمنستان در اراضی آذربایجان باید مورد رسیدگی و محکومیت قرار گیرد.

این در حالی است که اتحادیه اروپا پیش تر در بیانیه ای بیان کرد یک هیأت غیرنظامی را برای اعتمادسازی و یاری به کمیسیون های مرزی به مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان می فرستد.

ارمنستان و جمهوری آذربایجان درگیر مناقشات ارضی ده ها ساله بر سر منطقه کوهستانی قره باغ هستند. ماه گذشته، حداقل 286 نفر از هر دو طرف در درگیری ها کشته شدند.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2196

به "مجروح شدن یک نفر بر اثر انفجار مین در قره باغ (طراحی نمای ساختمان ویلایی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجروح شدن یک نفر بر اثر انفجار مین در قره باغ (طراحی نمای ساختمان ویلایی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید