مالارا با ایران توافق کرد با چین مذاکره!، پای پیشنهاد اقتصادی کلان در میان است

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی واترپلوی ایران پس از توافق با ایران برای ادامه همکاری به چین رفته و برای راهنمایی تیم ملی واترپلوی این کشور وارد مذاکره شده است.

مالارا با ایران توافق کرد با چین مذاکره!، پای پیشنهاد اقتصادی کلان در میان است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سایت رسمی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، روز بیست و ششم آبان ماه با درج خبری گفت که پائولو مالارای ایتالیایی پس از قهرمانی ایران در سومین دوره رقابت های واترپلو کاپ آسیا از سنگاپور به ایتالیا رفت تا مدتی استراحت کند.

در این خبر عنوان شده بود که پس از توافق صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران و پائولو مالارا مقرر شد که این مربی با سابقه ایتالیایی به مدت یک سال دیگر راهنمایی تیم ملی ایران را برعهده بگیرد. در ادامه قرار شد وی به منظور آغاز دور جدید فعالیتش هفته آینده به ایران باز گردد.

این در حالی است که شنیده می گردد این مربی مطرح واترپلوی جهان در اقدامی عجیب پس از توافق قطعی با مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با چند کشور دیگر برای پذیرش راهنمایی تیم ملی واترپلوی آنها وارد مذاکره شده است.

چین مشتری پروپاقرص این مربی مطرح جهان بوده و پیشنهاد اقتصادی اولیه آنها برای جذب مالارای ایتالیایی، 4 برابر پیشنهاد مسئولان تیم ملی واترپلوی ایران است. البته مالارا هنوز با چین به توافق نهایی دست پیدا نکرده اما احتمال حضور وی در ایران بسیار کم است چرا که پیش از این قرار بود مالارا در روزهای اولیه ماه جاری برای امضای قراردادی رسمی به ایران بیاید اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگاران تیم ملی واترپلوی ایران با راهنمایی پائولو مالارا ضمن کسب عنوان قهرمانی سومین دوره رقابت های واترپلو کاپ آسیا جواز حضور در رقابت های جهانی قزاقستان را به دست آورده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 407

به "مالارا با ایران توافق کرد با چین مذاکره!، پای پیشنهاد اقتصادی کلان در میان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالارا با ایران توافق کرد با چین مذاکره!، پای پیشنهاد اقتصادی کلان در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید