شوک چونبوری تایلند به گیتی پسند، قهرمان ایران بازی برده را باخت

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا مغلوب نماینده کشور تایلند شد.

شوک چونبوری تایلند به گیتی پسند، قهرمان ایران بازی برده را باخت

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا که در ژاپن برگزار می گردد با نتیجه 4 بر 3 مغلوب چونبوری تایلند شد تا صعودش به مرحله بعدی این مسابقات به بازی آخر کشیده گردد.

شاگردان رضا لک که روز گذشته السد قطر را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده بودند در بازی دوم با نماینده تایلند هم بازی را خوب آغاز کردند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش رفتند اما عکس العمل های اسماعیل عباسیان، دروازه بان ایرانی و سابق فردوسی مشهد مانع از گلزنی بازیکنان گیتی پسند شد.

در حالی که گیتی پسند توپ و میدان را در اختیار داشت این تیم چونبوری بود که پیروز شد دروازه نماینده فوتسال ایران را باز کند. بعد از این گل تایلندی ها که بازیکنان ملی پوش و خارجی زیادی را در ترکیب خود داشتند برای دقایقی روی دروازه گیتی پسند خیمه زده بودند و می توانستند گل های دیگری را هم به ثمر برسانند که این طور نشد.

این شرایط ادامه داشت که در فاصله 5 دقیقه و 49 ثانیه به سرانجام نیمه اول احمد اسماعیل پور گل مساوی را وارد دروازه چونبوری کرد. نیمه اول این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

با آغاز نیمه دوم و در حالی که یک دقیقه از بازی گذشته بود، حسین طیبی روی پاس خوب محمد طاهری گل دوم گیتی پسند اصفهان را به ثمر رساند. فزونی نماینده فوتسال ایران ادامه داشت که این بار در دقیقه 9 نیمه دوم حسین طیبی با پاسی زیبا محمد طاهری را در موقیعت گل قرار داد و بازیکن ملی پوش گیتی پسند هم قدر این موقعیت را دانست و گل سوم را به ثمر رساند.

بعد از گل سوم گیتی پسند بازی دقایق آرامی را پشت سر گذاشت و هر چند دقیقه یکبار تیم ها موقعیتی داشتند و حتی توپ به دیرک دروازه نماینده ایران هم برخورد کرد اما سپهر محمدی و دیگر بازیکنان گیتی پسند اجازه ندادند تا دروازه این تیم باز گردد.

در دقایق سرانجامی چونبوری به تاکتیک 5 نفره روی آورد و پیروز شد توسط مادیالان برای دومین بار دروازه گیتی پسند را باز کند. در حالی که بازی دقایق سرانجامی را پشت سر می گذاشت ونانسیو گل تساوی را از پشت نقطه پنالتی دوم به ثمر رساند و تیمش را به بازی بازگرداند.

در حالی که 30 ثانیه به سرانجام مسابقه مانده بود مادیالان گل چهارم را به ثمر رساند تا شوک بزرگی به نماینده فوتسال ایران وارد گردد و گیتی پسند بازی برده را واگذار کند.

گیتی پسند در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه های آسیا، فردا از ساعت 12 به وقت ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها به مصاف آردوس ازبکستان می رود.

نماینده فوتسال ایران در سومین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در کویت به عنوان قهرمانی رسید و برای دفاع از این عنوان پای در چهارمین دوره مسابقات گذاشته است.

نکته قابل توجه در این دیدار بازی رادیمار ونانسیو ملقب به شاپا در ترکیب تیم چونبوری تایلند بود.این بازیکن پیروز شد گل سوم و مهم تیمش را به ثمر برساند.

این بازیکن برزیلی یک فصل و نیم برای گیتی پسند بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته بود و حالا مقابل تیم سابق خود به میدان رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 316

به "شوک چونبوری تایلند به گیتی پسند، قهرمان ایران بازی برده را باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک چونبوری تایلند به گیتی پسند، قهرمان ایران بازی برده را باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید