شروط کونته، منچستریونایتد را از استخدام او منصرف کرد

به گزارش مجله هدیه، یک نشریه انگلیسی گفت باشگاه منچستریونایتد سرمربی سابق اینتر را از لیست گزینه های جانشینی اولگنار سولسشایر خط زده است.

شروط کونته، منچستریونایتد را از استخدام او منصرف کرد

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی استار انگلیس خاطرنشان کرد آنتونیو کونته کسی را که پیش از این به عنوان گزینه اصلی جانشینی اولگنار سولسشایر شناخته می شد، از لیست مربیان مدنظر خود خط زده است.

طبق گزارش دیلی استار، کونته شخصاً به راهنمایی منچستریونایتد راغب است البته تا زمانی که مدیران باشگاه به او قول ساخت تیمی را بدهند که بتواند برای رسیدن به لیگ قهرمانان بجنگد. منچستری ها تا این بخش از قضیه با سرمربی ایتالیایی مسئله ای نداشتند، اما زمانی که از حقوق درخواستی او آگاه شدند نسبت به استخدام او سرد شدند و حالا به گزینه های دیگری فکر می نمایند.

اینطور که پیداست کونته از مالکان آمریکایی من یونایتد 21 میلیون یورو در سال حقوق خواسته آنهم با قراردادی که تا سال 2025 اعتبار داشته باشد. علاوه بر این، او شرط نموده که تمام دستیارانش را با خودش به اولدترافورد ببرد که به این ترتیب هزینه های باشگاه برای تغییر کادر فنی را دوچندان خواهد نمود. از این رو با وجود آزاد بودنش پس از فسخ قرارداد با اینتر در خاتمه فصل گذشته، استخدام کونته برای منچستری ها غیرمنطقی جلوه می نماید.

حقوقی که کونته از منچستری ها درخواست نموده معادل حقوقی است که باشگاه لیورپول در حال حاضر به سرمربی آلمانی خود یورگن کلوپ می پردازد. کلوپ در حال حاضر پس از دیه گو سیمئونه (سرمربی اتلتیکومادرید) و پپ گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی) سومین سرمربی پردرآمد دنیای فوتبال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1976

به "شروط کونته، منچستریونایتد را از استخدام او منصرف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط کونته، منچستریونایتد را از استخدام او منصرف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید