سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان کنارهگیری کرد

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/یزد سرمربی تیم والیبال لیگ رجحان خاتم اردکان از راهنمایی این تیم استعفا داد و رضا سالک به صورت موقت راهنمایی این تیم را برعهده گرفت.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان کنارهگیری کرد

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در خصوص جدایی اش از این تیم اظهار کرد: من از نیم فصل سال گذشته عهده دار مسئولیت سرمربیگری تیم والیبال خاتم اردکان شدم و به خاطر این تیم و مردم اردکان تمام سعی و تلاشم را انجام دادم تا یک تیم خوب برای والیبال اردکان برای فصل جدید داشته باشیم.

وی گفت: از جدیدی به عنوان مدیر عامل باشگاه و همکاران عزیزم در کادر فنی کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت نهایت لطف و همکاری را با من داشتند، اما شرمسار مردم و طرفداران تیم والیبال خاتم اردکان هستم که به دلیل مسائلی که طی این فصل بخاطر بیماری کرونا برای من به وجود آمد و هم اکنون خانواده ام به شدت به وجودم در کنار خود نیازمند هستند از این تیم جدا می شوم.

نفرزاده اظهار داشت: از جدیدی تشکر می کنم که با درخواست من در این شرایط حساس مبنی بر جدایی از تیم موافقت کرد و امیدوارم مردم اردکان به خصوص طرفداران این تیم شرایط من را درک نمایند. من همواره تیم والیبال خاتم اردکان و مردم اردکان را دوست دارم و به عنوان یک مشاور در کنار مسیٔولان این تیم خواهم بود.

در حالی فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان از راهنمایی این تیم استعفا داد که گفته می گردد بعضی مسائل خانوادگی هم در این تصمیم نفرزاده بی تاثیر نبوده است.

البته این جدایی به صورت توافقی صورت گرفت تا راهنمایی اردکانی ها به صورت موقت به رضا سالک سپرده گردد. سالک پیش از این هم در چند برهه راهنمایی تیم والیبال خاتم اردکان را برعهده داشت.

از گوشه کنار شنیده می گردد مربیانی همچون ناصر شهنازی و محمدرضا دامغانی از گزینه های راهنمایی این تیم به شمار می فرایند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، تیم والیبال خاتم اردکان در انتها هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با کسب سه پیروزی، هشت شکست و 11 امتیاز در صندلی نهم جدول رده بندی قرار گرفته است و باید دید مسئولان، چه کسی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهند کرد تا جانشین نفرزاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1427

به "سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان کنارهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان کنارهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید